Toon posts:

mag en pc 4 weken los van het net staan

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga binnenkort op vakantie naar z frankrijk. voor 4 weken >:) maar nu staan mijn pc`s 2 x at en 1 x atx kan dit gewoon of gaan de baterijen van de bios leeg ofzo. en moet ik er nog stof kappen opdoen ofzo of is dit niet nodig. allee pc`s staan dan van het net en adsl en andere kabels eruit.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ja hoor, je kan gewoon alle kabels eruit rukken. zou ik ook maar doen ook ivm onweer n zo.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 04 juli 2002 16:18 schreef chefke het volgende:
ik ga binnenkort op vakantie naar z frankrijk. voor 4 weken >:) maar nu staan mijn pc`s 2 x at en 1 x atx kan dit gewoon of gaan de baterijen van de bios leeg ofzo. en moet ik er nog stof kappen opdoen ofzo of is dit niet nodig. allee pc`s staan dan van het net en adsl en andere kabels eruit.
AT systemen geen enkel probleem.
ATX zou het eigenlijk niet mogen zijn, maar houd rekening met verloren datum/tijdinstellingen als je terug komt.

Stekkers eruit, modem/dsl ook is nuttig tegen blikseminslag (al is de kans dat er wel iets gebeurt erg minimaal)
Stofkappen zou ik alleen doen als je kast openstaat.

Oslik blyat! Oslik!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik wil je ten eerste verzoeken om normale begrijpbare Nederlandse zinnen te typen. Al jouw posts moet ik minstens 2x doorlezen om ze te begrijpen.

Over die bios batterij hoef je je geen zorgen te maken(als ze leeg zouden gaan is er nog niets aan de hand).

Als je nu geen stofkappen op je PC hebt(toetsenbord/monitor), zijn die als je op vakantie hebt ook niet nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 16:21 schreef dion_b het volgende:

[..]

AT systemen geen enkel probleem.
ATX zou het eigenlijk niet mogen zijn, maar houd rekening met verloren datum/tijdinstellingen als je terug komt.

Stekkers eruit, modem/dsl ook is nuttig tegen blikseminslag (al is de kans dat er wel iets gebeurt erg minimaal)
Stofkappen zou ik alleen doen als je kast openstaat.
en op de moitoren die wel ff afdeken

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

tuurlijk mag dat. waarom zou het niet mogen.
denk je dat pcs die door OEMS geleverd worden altijd binnen 1 dag verkocht worden, dat duurt soms ook wel even hoor (dus staan in de winkel ook zonder stroom), en dat maakt verder helemaal niets uit.

Verwijderd

Tuurlijk, kan gewoon.
Ik zou wel wat over je toetsenbord leggen.
Die van mij zat een keer helemaal onder het stof :(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Ik trek altijd alleen modem en netwerkkabels eruit; zorg voor een flinke RC5/OGR buffer en laat ze vrolijk een paar weken in mijn afwezigheid doorsnorren :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 16:34 schreef crisp het volgende:
Ik trek altijd alleen modem en netwerkkabels eruit; zorg voor een flinke RC5/OGR buffer en laat ze vrolijk een paar weken in mijn afwezigheid doorsnorren :)
laat je ze aanstaan dat hoeft toch niet.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 16:50 schreef chefke het volgende:

[..]

laat je ze aanstaan dat hoeft toch niet.
Maar mag wel.
Goed voor je RC5/OGR score :)

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

hoeft ook niet... maar ik doe het wel net als Crisp
lekker laten draaien die hap (ik ga nu trouwens al voor een uptime van een maand of meer

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Beetje vragen naar de bekende weg dit. Als je even nadenkt zou je je kunnen voorstellen dat alle opgeslagen PC's onderdelen bij de groothandels of winkels ook niet continu aan het stroom staan toch? ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.