ik ga binnenkort op vakantie naar z frankrijk. voor 4 weken
maar nu staan mijn pc`s 2 x at en 1 x atx kan dit gewoon of gaan de baterijen van de bios leeg ofzo. en moet ik er nog stof kappen opdoen ofzo of is dit niet nodig. allee pc`s staan dan van het net en adsl en andere kabels eruit.
ja hoor, je kan gewoon alle kabels eruit rukken. zou ik ook maar doen ook ivm onweer n zo.
AT systemen geen enkel probleem.Op donderdag 04 juli 2002 16:18 schreef chefke het volgende:
ik ga binnenkort op vakantie naar z frankrijk. voor 4 wekenmaar nu staan mijn pc`s 2 x at en 1 x atx kan dit gewoon of gaan de baterijen van de bios leeg ofzo. en moet ik er nog stof kappen opdoen ofzo of is dit niet nodig. allee pc`s staan dan van het net en adsl en andere kabels eruit.
ATX zou het eigenlijk niet mogen zijn, maar houd rekening met verloren datum/tijdinstellingen als je terug komt.
Stekkers eruit, modem/dsl ook is nuttig tegen blikseminslag (al is de kans dat er wel iets gebeurt erg minimaal)
Stofkappen zou ik alleen doen als je kast openstaat.
Oslik blyat! Oslik!
Ik wil je ten eerste verzoeken om normale begrijpbare Nederlandse zinnen te typen. Al jouw posts moet ik minstens 2x doorlezen om ze te begrijpen.
Over die bios batterij hoef je je geen zorgen te maken(als ze leeg zouden gaan is er nog niets aan de hand).
Als je nu geen stofkappen op je PC hebt(toetsenbord/monitor), zijn die als je op vakantie hebt ook niet nodig.
Over die bios batterij hoef je je geen zorgen te maken(als ze leeg zouden gaan is er nog niets aan de hand).
Als je nu geen stofkappen op je PC hebt(toetsenbord/monitor), zijn die als je op vakantie hebt ook niet nodig.
en op de moitoren die wel ff afdekenOp donderdag 04 juli 2002 16:21 schreef dion_b het volgende:
[..]
AT systemen geen enkel probleem.
ATX zou het eigenlijk niet mogen zijn, maar houd rekening met verloren datum/tijdinstellingen als je terug komt.
Stekkers eruit, modem/dsl ook is nuttig tegen blikseminslag (al is de kans dat er wel iets gebeurt erg minimaal)
Stofkappen zou ik alleen doen als je kast openstaat.
tuurlijk mag dat. waarom zou het niet mogen.
denk je dat pcs die door OEMS geleverd worden altijd binnen 1 dag verkocht worden, dat duurt soms ook wel even hoor (dus staan in de winkel ook zonder stroom), en dat maakt verder helemaal niets uit.
denk je dat pcs die door OEMS geleverd worden altijd binnen 1 dag verkocht worden, dat duurt soms ook wel even hoor (dus staan in de winkel ook zonder stroom), en dat maakt verder helemaal niets uit.
Verwijderd
Tuurlijk, kan gewoon.
Ik zou wel wat over je toetsenbord leggen.
Die van mij zat een keer helemaal onder het stof
Ik zou wel wat over je toetsenbord leggen.
Die van mij zat een keer helemaal onder het stof
Ik trek altijd alleen modem en netwerkkabels eruit; zorg voor een flinke RC5/OGR buffer en laat ze vrolijk een paar weken in mijn afwezigheid doorsnorren
Intentionally left blank
laat je ze aanstaan dat hoeft toch niet.Op donderdag 04 juli 2002 16:34 schreef crisp het volgende:
Ik trek altijd alleen modem en netwerkkabels eruit; zorg voor een flinke RC5/OGR buffer en laat ze vrolijk een paar weken in mijn afwezigheid doorsnorren
Maar mag wel.Op donderdag 04 juli 2002 16:50 schreef chefke het volgende:
[..]
laat je ze aanstaan dat hoeft toch niet.
Goed voor je RC5/OGR score
hoeft ook niet... maar ik doe het wel net als Crisp
lekker laten draaien die hap (ik ga nu trouwens al voor een uptime van een maand of meer
lekker laten draaien die hap (ik ga nu trouwens al voor een uptime van een maand of meer
Beetje vragen naar de bekende weg dit. Als je even nadenkt zou je je kunnen voorstellen dat alle opgeslagen PC's onderdelen bij de groothandels of winkels ook niet continu aan het stroom staan toch?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()