Iedereen is wel bekend met het script waarmee je op je website je buddy list kan zetten, ik ben op dit moment bezig met een database (php + mysql) waarin allerlei zaken van een bedrijf worden geregeld, Hierin zit ook een lijst van medewerkers, waarna je op een naam klikt je een bericht naar hem via het interne systeem kan sturen.
Nu wil ik dat de het script in de lijst kijkt of diegene online is of niet, en dat dit met het bekende messenger icoon komt te staan. De messenger adressen zijn opgegeven, dus deze kan ik gebruiken, verder wil ik ook dat wanneer je iemand een bericht stuurt je kan aanvinken of je deze ook wilt emailen en/of via messenger wilt sturen.
Is dit mogelijk, zo ja, heeft iemand een link die me verder kan helpen???
Nu wil ik dat de het script in de lijst kijkt of diegene online is of niet, en dat dit met het bekende messenger icoon komt te staan. De messenger adressen zijn opgegeven, dus deze kan ik gebruiken, verder wil ik ook dat wanneer je iemand een bericht stuurt je kan aanvinken of je deze ook wilt emailen en/of via messenger wilt sturen.
Is dit mogelijk, zo ja, heeft iemand een link die me verder kan helpen???