De verhalen die ik hoor van mxstream zijn zeer uiteenlopend. De een vind het een drama en de ander is redelijk tevreden, omdat de beloofde snelheden worden behaald.
Ik zit nu met Casema, dus ADSL is in mijn ogen altijd beter. Maar als ik nu mxstream neem, zit ik daar volgens mij wel een jaar aanvast. Stel je nu eens voor dat Cistron in het voorjaar ofzo beschikbaar is.
Hier een site van een gebruiker van Cistron. Ziet er goed uit, hoewel je wel moet realiseren dat het in de proeffase is:
http://www.jhps.net/adsl/adsl.htm
"Choose life"
Mijn vraag is dan ook....haal je er goede pingtijden mee?? Een ping van 60 ofzo bij Counter-Strike zou ik wel op prijs nemen voor rond 21 uur 's avonds!!
Weet iemand dat??
The "real" Champ will always be The Champ
Gamen is prima, zo rond de 40-50 in NL in Counter-strike.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ik heb gisteravond een paar goeie potten startrek voyager gedaan en dat was met een ping van 60 tot 80. Dat ging dus wel redelijk.
het grootste probleem op het moment is dat de lijn soms geen data meer kan overbrengen voor 5 minuten en dat eens in de 1 of 2 uur. na die onderbreking gaat hij op de bestaande verbinding gewoon weer door
de helpdesk van planet zei: "dat klopt, er zijn nog problemen in den haag (en volgens mij ook in amsterdam want hij vroeg eerst of ik daar woonde)."
Het online gamen gaat wat mij betreft prima met mxstream(ik moet er bij vermelden dat ik nog niet veel heb geprobeerd) maar de betrouwbaarheid van de verbinding is nogal wankel.
"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII
Verwijderd
IK zou ook wel ADSL willen hebben in de toekomst, maar ik game ook vaak online.
Mijn vraag is dan ook....haal je er goede pingtijden mee?? Een ping van 60 ofzo bij Counter-Strike zou ik wel op prijs nemen voor rond 21 uur 's avonds!!
Weet iemand dat??[/quote]Cistron ADSL, zie hierboven en zie ZEKER: http://www.jhps.net/adsl/adsl.htm
Ik weet niet of je alleen een druiloor gamer bent, maar dat is HEEL snel! ping tijden zullen natuurlijk altijd een beetje afhankelijk blijven van de server waarop je speelt maar zoalgn je op een euro server speelt zal je wel pingtijden van 20 tot 100 hebben, dat is erg goed. Maar het beste is dat je connectie niet zomaar zal wegvallen!
Welk abonnement heb jij? Die van fl 99,- of die van 175,-?
Wat zijn je gemiddelde downloadsnelheden?
"Choose life"
Verwijderd
Planet heeft heeeeeeeeel veel storingen!
Maar als het werkt,is het wel rete snel
grtz ACE
Damien_psi, ik heb een paar vraagjes voor je
Welk abonnement heb jij? Die van fl 99,- of die van 175,-?
Wat zijn je gemiddelde downloadsnelheden?[/quote]die van 99,-
de download tijden varieren tussen 40Kb/sec (voor een bestande die van planet zelf komt) en 5Kb/sec voor icq2000b van downloads.com.
de ureal patch kwam met 25Kb/sec binnen.
Ik vermoed dat je rond de 20-25 gemiddeld zit. Ik ben nog maar pas (3dagen) een adsller dus ik heb nog geen totaal overzicht.
ask me again in two weeks!
Een vriend van me heeft sinds gisteren ook mxstream met planet internet, maar dan alleen het abonnement van fl 175,-.
Hij is nog bezig om uberhaupt verbinding te kunnen maken, maar ik zou wel eens willen weten of de verscillen tussen het "goedkope" en dure abonnement nou groot zijn.
Fl 175,- vind ik toch wel veel geld per maand voor mxstream
"Choose life"
Verwijderd
Mijn doe-het-zelf pakket is ook binnen. Op het postkantoor, ik was er namelijk even niet toen ze hem kwamen brengen. Nu kan ik hem morgen pas ophalen... :([/quote]Tsja, het is ook niet voor niks vrijdag de 13e
Mijn doe-het-zelf pakket is ook binnen. Op het postkantoor, ik was er namelijk even niet toen ze hem kwamen brengen. Nu kan ik hem morgen pas ophalen... :([/quote]ZUUUR...
ik hoop dat het je ook in een keer lukt om hem te installeren.
ps: het pakket is redelijk groot (hou daar rekening mee als je hem gaat ophalen)
Ik heb trouwens lamme duimen van het strippen van kabels (ja, dat gaat erg handig zonder striptang)...
[update]
Aaaargh, het werkt niet! K*t! Zie ook gathering.tweakers.net/showtopic/55589
[/update]
Verwijderd
Verwijderd
Wij zitten nu via CASEMA (tijdelijk) omdat we een super trage verbinding met MX krijgen. Dit schijnt normaal te zijn, klopt dit?[/quote]Hhahahahahahahahahaha casema
zeer tevreden over mx stream tot nu toe !!
Verwijderd
Dit wordt vast wel opgelost (data overdracht)
Pluspunten : downloaden met 115 kb/sec.
super ping 40 - 65
Je moet er allen wel fl. 2100,00 per jaar voor neertellen.(mijn baas)
nu heb ik daar de laatste 2 dagen geen last meer van. ondanks alle berichten van planet internet en het verhaal van de helpdesk dat er veel problemen zijn. (het kan natuurlijk zo zijn dat ik per ongeluk op de juiste tijden het probeer. (overdag werk en zo)
verder heb ik nog steeds een goede ping met startrek voyager (onderhand een favoriet van mij) maar is counterstrike me maar een paar keer gelukt.(kon niet zoveel servers vinden met een ping van onder de 175 die gevuld waren en het zoeken duurt ook 2 minuten)
het maximale download vermogen ben ik ook gepasseerd 61kb/sec bij een multipele download.
sorrie maar ik ben tevreden (het is mij alleen nog niet gelukt om mijn verbinding te laten lopen via een servertje)
Verwijderd
Na nu een krappe week adsl van kpn te hebben ga ik als een speer. Het grootste nadeel is dat hij af en toe stopt met dataoverbrengen.
nu heb ik daar de laatste 2 dagen geen last meer van. ondanks alle berichten van planet internet en het verhaal van de helpdesk dat er veel problemen zijn. (het kan natuurlijk zo zijn dat ik per ongeluk op de juiste tijden het probeer. (overdag werk en zo)
verder heb ik nog steeds een goede ping met startrek voyager (onderhand een favoriet van mij) maar is counterstrike me maar een paar keer gelukt.(kon niet zoveel servers vinden met een ping van onder de 175 die gevuld waren en het zoeken duurt ook 2 minuten)
het maximale download vermogen ben ik ook gepasseerd 61kb/sec bij een multipele download.
sorrie maar ik ben tevreden (het is mij alleen nog niet gelukt om mijn verbinding te laten lopen via een servertje)[/quote]Ik ben net als jou ook tevreden.
Het klopt dus dat hey met counter-strike niet helemaal lekker gaat!!
Bij mij wil die tot nu toe helemaal niet.
( Quake 3 is geen probleem )
Downloaden is trouwens ook dik in orde.

abo:
cistron ADSL op ons bedrijf, maar ik ben er ook blij mee:)