[RC5-64] MegaFlushes ?????

Pagina: 1
Acties:

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 09:27
Ik doe sind een paar weken mee aan RC5. Ik hoor van alles over megaflushes en blocks sparen......

Ik heb tot nog toe niet een goede uitleg kunnen vinden hoe ik mijn steentje kan bijdragen aan die megaflushes en hoe ik blocks spaar (config. instelling??????).

Misschien dat iemand eens een duidelijke beschrijving kan geven hoe hieraan mee te doen.

Velen met mij zouden dan hun koetjes laten grazen voor de MF.

}:O

Strix (Skullflame)

Verwijderd

ik denk dat je nu wat door elkaar haalt:
bij het ECCp-project is er de afgelopen dagen sprake geweest van de Gigaflush. :)
is kunt er hier meer over vinden:
http://www.tweakers.net/nieuws/22305?highlight=eccp

Bij RC5 is megaflushen al een tijd verboden... :{

en kijk verder eens in de hitparades bij de verschillende projecten, daar vind je meer info :)

• mcB
Ok bedankt....

Mijn pc staat gewoon aan en mn koetje graast gewoon door, maar ik hoorde links en rechts iets. Ik dacht 'als ik mn steentje kan bijdragen, dan graag!'
Ik weet dus niet beter dan de client installeren en grazen maar.

Wanneer er iets van de members van de DPC verwacht wordt omtrent RC5, dan hoor of lees ik het graag.

Strix (Skullflame)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

MegaFlushen (MF) is het opsparen van werk om dan in één keer te flushen, DPC is groot geworden mede door de naamsbekendheid die deze acties in het verleden met zich meebrachten. Tegenwoordig mag er bij RC5 niet meer gesamenlijk worden geMF'd, dit om overbelasting van de servers bij Distributed.net te voorkomen (is reeds bijna 1x gebeurd :o :+). Je mag als persoontje of subteam op zich nog wel sparen maar probeer het binnen de perken te houden.

Kies dan liever een van de andere DPC projecten (bijv Eccp of SETI) waar je rustig mag MegaFlushen wat je wilt! :P

• mcB
Hoe spaar ik dan Blocks voor mezelf?

Ik heb mn fetch nu op 1500 staan,...maar las dat er een limiet is.
Weet iemand wat deze limiet is?

Of is er een andere manier om te sparen?

Strix (Skullflame)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op donderdag 04 juli 2002 15:40 schreef mcB het volgende:
Of is er een andere manier om te sparen?
Wel fetchen, niet flushen!
Wanneer er iets van de members van de DPC verwacht wordt omtrent RC5, dan hoor of lees ik het graag.
Grazen is al heel mooi :)

Als je meer betrokkenheid (met andere grazers) zoekt, meer statistieken en een extra nivo van competitie dan zou je nog een subteam kunnen joinen.

Kan leuk zijn omdat je dan met je subteam wat vaker in de stats kan staan dan wanneer je in je eentje op 1 PC blijft flushen.

Sommige mensen doen het liever helemaal zelf en staan toch af en toe in de stats. Ook helemaal prima natuurlijk!

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je kan er per keer max 16000 fetchen, 500 packets a max 32 wu.
je kan fetchen zo veel je wilt door te fetchen, de buff-in.rc5 te renamen, weer te fetchen, dnetc -import gerenamedebuffer.rc5, en dit dan zo vaak je nodig acht te herhalen ;)

om te sparen zorg je dat je op bovengenoemde manier genoeg in huis hebt en dan ga je naar configure -> 2) Buffer and Buffer Update Options -> 5) Disable buffer updates from/to a keyserver ==> yes

PS. Ik heb al tijden geen rc5 meer gedaan (doe SETI) en weet zo 1-2-3 niet meer of je nou ook nog tussendoor kon fetchen of dat dat zoals ik hierboven heb genoemd allemaal vooraf moet.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op donderdag 04 juli 2002 15:49 schreef Sequence het volgende:
PS. Ik heb al tijden geen rc5 meer gedaan (doe SETI) en weet zo 1-2-3 niet meer of je nou ook nog tussendoor kon fetchen of dat dat zoals ik hierboven heb genoemd allemaal vooraf moet.
Als je de koe met standaard instellingen hebt grazen, en dus alleen het e-mail adres, en de buffer hebt aangepast, dan gaat hij niet automatisch flushen of fetchen als hij nog werk heeft.
Dus als je een grote buff-in hebt, dan flsuhed hij dus NIET, zolang hij nog maar werk te doen heeft.

Wil je tussendoor toch je buffer weer bijvullen, dan sluit je de }:O even af, dan hernoem je de buff-in.rc5 EN buff-out.rc5 (als je het niet doet heeft de client dus geen werk meer, en gaat hij ook flushen). Nu kan je dan zonder problemen nieuw werk ophalen, en dat weer importeren. Nu de buffers weer de juiste naam geven, en klaar.

Juist

• mcB
Thanx all.

Iemand een leuk subteam in de aanbieding? :+

Strix (Skullflame)

Verwijderd

jawel maar we mogen geen subteam reclame maken dat is verboden :P

maar op www.dutchpowercows.org/subteam staan er genoeg
ik zou die ene aanraden :D

• DSmarty
  • Niet online
Fritzz: Applausje voor jezelf :)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op donderdag 04 juli 2002 15:49 schreef Sequence het volgende:
je kan er per keer max 16000 fetchen, 500 packets a max 32 wu.
Dat heb ik al eens mee gehoord, maar dat is (bij mijn client) niet waar. Je kan óf 500 packets óf 9999 wu's fetchen.
Futiliteit, maar ik denk ik meld het even :+

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
er wordt elke dag toch al ge-megaflushed :P

oke er moeten nog wel 2 mega's bij maar ja.
Pagina: 1