Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Only one way to find out...
Ik ken het geluid, alsof er een halve sexonde achteruit wordt gespeeld ofzow, floep!
Maar dan neem je ze toch gewoon beter op? Je weet dat je alleen mp3z mag hebben van dingen die je ook legaal hebt
Ik ken het geluid, alsof er een halve sexonde achteruit wordt gespeeld ofzow, floep!
Maar dan neem je ze toch gewoon beter op? Je weet dat je alleen mp3z mag hebben van dingen die je ook legaal hebt
Verwijderd
snap wat je bedoelt, alleen is het me niet helemaal duidelijk of je bedoelt dat het altijd op dezelfde plek in een bepaald mp3tje is, of dat het random is...
In 't eerste geval zou ik zeggen dat de pc waarop er geencode werd niet krachtig genoeg was, of dat er bij je download wat mis gegaan is.
In 't tweede geval denk ik dat je 't bij je eigen pc moet zoeken
Maar ja, je kunt het toch gewoon proberen met uncook?
In 't eerste geval zou ik zeggen dat de pc waarop er geencode werd niet krachtig genoeg was, of dat er bij je download wat mis gegaan is.
In 't tweede geval denk ik dat je 't bij je eigen pc moet zoeken
Maar ja, je kunt het toch gewoon proberen met uncook?
Het gaat inderdaad om dat geluid alsof het een seconde achteruit gaat. Het gaat om mp3z die ik download. Ga ik gewoon opnieuw zoeken.
En ja het gaat alleen om legale mp3z...alle 9 Gieg :):)
En ja het gaat alleen om legale mp3z...alle 9 Gieg :):)
Dat is als je muziek van de cd afhaalt die je naar mp3 wil omzetten, hier kan er ooit een "glitch" bijkomen.. gebeurt vaak bij brakke cd-rom spelers of brakke cd rip software...
Als je ze download, gok ik erop dat je ze als ascii-file hebt binnengehaald. Dan komt er behoorlijke bagger uit.
Als je ze als binary binnenhaalt gaat 't denk ik een stuk beter.
Als je ze als binary binnenhaalt gaat 't denk ik een stuk beter.
Een "glitch" dat is een mooi woord ervoor. Als ik zelf mp3z maak heb ik er geen last van. Gaat meer om de bestanden die ik download. Ach ik ga gewoon verder zoeken.
Pagina: 1