Sinds een week krijg ik bij het openen van een gebruikersdatabase in Exact Globe 2000 de volgende error:
Ik snap niet helemaal wat er mis gaat hier, maar volgens mij kan exact de server niet vinden ofzo. Aangezien hier de laatste paar dagen veel mensen over exact praatten d8 ik ik vraag het effe.
Anders gaat ie morgen voor reparatie weg.
Dit was ook nadat ik MDAC 2.7(Microsoft Data Access Components) had geinstalleerd (wat niet eens nodig bleek te zijn voor windows XP). Dus waarschijnlijk hangt het daarmee samen.Source: D:\Voyager\Dev\e4slayer.dll\edb.cpp (line 3949)
Cannot connect with 'DRIVER={SQL Server};Server=(local);Database=001;TRUSTED_CONNECTION=YES'.
[Microsoft][ODBC-stuurprogrammabeheer] De naam van de gegevensbron is niet gevonden en er is geen standaardstuurprogramma opgegeven
SQL State: IM002
EDL error: An error has occurred in the execution of the ODBC function 'SQLDriverConnect'.
Ik snap niet helemaal wat er mis gaat hier, maar volgens mij kan exact de server niet vinden ofzo. Aangezien hier de laatste paar dagen veel mensen over exact praatten d8 ik ik vraag het effe.
Anders gaat ie morgen voor reparatie weg.