ik heb nu 2 blauw banken vol zitten met 128 mb ram. Ik kan geen 256 DDR Ram in een van de overgebleven zwarte banken gooien (ik neem aan de SDRAM banken) is het niet op deze manier compatibel?? moet ik voor een geheugen upgrade echt anders 128mb ram opofferen??
nu is ie anders hoor de vraag!!Op donderdag 04 juli 2002 15:11 schreef SH007 het volgende:
[topic=542198]
Maar het antwoord is nog steeds makkelijk te vinden/zelf te beredeneren.Op donderdag 04 juli 2002 15:14 schreef shadax het volgende:
[..]
nu is ie anders hoor de vraag!!
ik weet t echt nietOp donderdag 04 juli 2002 15:16 schreef SH007 het volgende:
[..]
Maar het antwoord is nog steeds makkelijk te vinden/zelf te beredeneren.
Als de 2 DDR sloten vol zitten, moet je er toch echt 1 reepje uithalen, als je er nog wat bij wilt doenOp donderdag 04 juli 2002 15:18 schreef shadax het volgende:
[..]
ik weet t echt niet
Verwijderd
jep er is geen combinatie tussen ddr en sdr mogelijkOp donderdag 04 juli 2002 15:11 schreef shadax het volgende:
ik heb nu 2 blauw banken vol zitten met 128 mb ram. Ik kan geen 256 DDR Ram in een van de overgebleven zwarte banken gooien (ik neem aan de SDRAM banken) is het niet op deze manier compatibel?? moet ik voor een geheugen upgrade echt anders 128mb ram opofferen??
Ff voor de duidelijkheid, het zijn alle 4 SDRAM slots, alleen 2x SDR en 2x DDROp donderdag 04 juli 2002 15:11 schreef shadax het volgende:
DDR is ook SDRAM, maar niet pin compatible met het oudere SDR type, misschien dat je daarom een beetje last van verwarring had.
Oslik blyat! Oslik!
dus ik kan ddr en sdr toch wel samen gebruiken?Op donderdag 04 juli 2002 15:40 schreef dion_b het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid, het zijn alle 4 SDRAM slots, alleen 2x SDR en 2x DDR
DDR is ook SDRAM, maar niet pin compatible met het oudere SDR type, misschien dat je daarom een beetje last van verwarring had.
neeOp donderdag 04 juli 2002 15:41 schreef shadax het volgende:
[..]
dus ik kan ddr en sdr toch wel samen gebruiken?
Verwijderd
Nee dit kan niet, btw in de handleidng van je moederbord (vooraan ergens) is dit ook duidelijk vermeldt.
Shadax wat hij ook wil beweren het kan niet.
Echt niet.
[Had dit topic al een kwartier open staan voordat ik replyde vandaar]
Echt niet.
[Had dit topic al een kwartier open staan voordat ik replyde vandaar]
klopt, zie sig
Maak iets te groot en sla er dan net zo lang op totdat het wel past...
Meneer shadax.. waarom dit topic als deze: [topic=542198/1/50] al duidelijk genoeg was
Deze gaat dus dicht.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()