Toon posts:

Special moves in Tony Hawk's Pro Skater

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand a.u.b. alle special moves van "Tony Hawk's Pro Skater" eens uitleggen.
Heb namelijk al alle toetsencombinaties geprobeerd die in het tekstbestand zitten, maar de special moves lukken nog steeds niet. :'(
Bij de weg, ik speel met m'n toetsenbord.

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt pas een special (the 900 ofzo) doen als je special-meter vol is... denk ik, want over het algemeen klooi ik eigenlijk ook maar een beetje met die knoppen en af en toe doet ie wat cools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De knoppen die in de readme staan, de specials, kan je zoals eerder genoemd alleen doen als je special meter vol is en je genoeg vaart hebt op een juiste plek (soms ook onjuist, dan ga je knoerdhard op je bek).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door genoeg trucs achter elkaar te doen wordt de special balk geel ipv van groen. Zo lang deze balk geel is kun je de special moves uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn, lukt me nog altijd niet. :'(

Wil iemand alle "special moves" eens uitleggen a.u.b.?

Thanking in advance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
Ik vind het wel een tof spel, maar wat je nu kunt doen met die "special" ontgaat me een beetje.

* blouweKip zit nu op 37000 punten en wil absoluut nog hoger komen..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

(dit slaat op de psx versie, maar zal verder wel hetzelfde zijn)

Met de specials kan je waanzinnig veel punten halen. Bijvoorbeeld, als je special balk geel is dan spring je vanaf een halfpipe omhoog, en doe je rechts, onder, rondje (na elkaar). Dan doe je de 900 van Tony Hawk (dus alleen bij tony). Krijg je meteen 8000punten of zo. Als je nu ipv het gewone springen, naar boven en dan kruisje doet, en meteen daarna de 900. Doe je twee stunts en verdubbeld je totaal. Krijg je dus meteen 18000 punten of zo. Op diemanier moet je punten verzamelen, heel veel combos met specials. (nog een special is naar boven, beneden en dan rondje.)...

goeie faq staat op www.gamefaqs.com

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja, heb wel de PC-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon wat knoppen rammen... Met TH is naar links en benden en dan een kickflip een goeie...

veel manuals helpt ook natuurlijk...

ik zit nu met m'n record op 695k+
Pagina: 1