Beveiliging van hotmail niet slim

Pagina: 1
Acties:

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 07:56

Mangoworks2002

No problems, only solutions

Topicstarter
Ik kreeg vandaag dit mailtje van hotmail is mijn mailbox.

Beveilig je MSN Hotmail-account deze zomer!

Als je deze zomer op vakantie gaat, zet je waarschijnlijk de bezorging van je krant tijdelijk stop en vraag je de buren om regelmatig je brievenbus te legen. Maar vergeet niet om tijdens je vakantie ook je Hotmail-account te beveiligen!

Zoals je weet moet je je normaal gesproken elke 30 dagen minimaal één keer aanmelden. Doe je dit niet, dan wordt je Hotmail-account inactief gemaakt en gesloten. In dat geval zou je ook al je berichten en contactpersonen kwijt zijn.*

Ook heeft je Hotmail account ruimte voor maximaal 2 MB aan berichten en bijlagen. Je Postvak IN raakt dus snel vol. Controleer daarom regelmatig je Postvak IN en verwijder de ongewenste berichten of berichten met grote bijlagen. Doe je dit niet, dan verwijdert de Hotmail Janitor een aantal berichten, net zo lang totdat je account weer kleiner is dan 2 MB.

Wil je dit allemaal voorkomen wanneer je tijdens je vakantie even geen tijd hebt om je Hotmail-account bij te houden? Meld je dan nu aan voor MSN Extra Opslagruimte. Voor slechts €31,99** per jaar kun je je account gerust even alleen laten. Je berichten zullen er allemaal nog zijn wanneer je terugkomt.

Is dit weer zo n geweldige stunt van M$ om geld te verdienen aan hun 'gratis' hotmail? Ik zie hier echt het nut niet van in hoor...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kreeg vandaag dit mailtje van hotmail is mijn mailbox.
[...]
wie niet :P
Is dit weer zo n geweldige stunt van M$ om geld te verdienen aan hun 'gratis' hotmail? Ik zie hier echt het nut niet van in hoor...
idd manier om geld te verdienen :)
het nut is de servers een beetje te kunnen upgraden enzo :)
en wat beheer...etc :)

vind het wel logisch eigelijk, maar betalen voor hotmail zou ik nooit doen :)

Verwijderd

Makkelijkst is dag voor je op vakantie gaat nog ff inloggen. Denk dat er maar weinig mensen 30 dagen op vakantie zijn. Dus verwijderen van je account zal niet zo snel gebeuren.
Voor de hoeveelheid aan mail, gewoon ff een mailtje aan al je bekende en vrienden dat op vakantie bent.

Weer zo'n belachelijk MS prijs.

Verwijderd

Als je in je vakantie niet meer online komt....
mailtje naar de vrienden en fam...
De spam onmiddelijk laten verwijderen.. is een instelling
dus kom je niet aan te veel mail :)

en ff knutselen (als je toch kabel hebt...)

batch filetje, reg bestandje, kill.exe en windows
scheduled tasks,

en iedere dag je account ff laten aanmelden en na
een paar seconden weer afmelden, ken je langer dan
30 dagen er tussen uit :)