Toon posts:

Respect, en het gebrek daaraan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me gromt :(
Waarschijnlijk onzin, maar moet het effe kwijt.

Wat zijn sommige gebruikers hier toch een drijfkonijnen zeg! Zie [topic=542180/1/25]

Ik heb respect voor mensen die hier hun werk doen terwijl dit soort uit de boom gevallen eikels ze lastig vallen. Uit ervaring weet ik dat zo de lol er vanaf gaat, en ik wil hiermee uiting geven aan het feit dat niet alleen modjes maar ook gewone gebruikers dit soort gedrag ontzettend storend vinden.

Respecteer je mede-forumgebruikers en de crew, of zout gewoon op.

/me is ei kwijt

edit:
Eigenlijk een deels verkapte flame van mijzelf |:( ... sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:49

JJJ

Tsjah, wat doe je eraan.. Mensen worden tegenwoordig steeds asocialer denk ik :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zag dit ook voorbij komen...

Ik denk dat je hier niet meer aan kan doen dat degene die dat doet een OW geven, of nog wat zwaarder straffen.
Er zullen altijd mensen blijven die helemaal geen respect hebben, en om het minste of geringste op de crew gaan schelden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic staat in ieder geval genoteerd :)
Aan zijn posts te zien zal die user en niet lang zijn. Vooral niet als ie zo blijft doorgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Combinatie van 'lui', 'zij weten het wel' en idd 'geen respect' denk ik.
Ik heb respect voor mensen die hier hun werk doen
Maak daar maar vrijwilligerswerk van. Ze doen dit voor hun lol, en als op deze manier de lol eraf gaat... dat zou niet best zijn.

Even over de user opzich:
Ik heb geprobeerd in zijn 2e scriptrequest topic nog wat gevraagd wat ie zelf heeft gedaan, maar 't bleek dat hij eigenlijk gewoon helemaal niks had nog. En zo hoort het niet in P&W. Know the rules he.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Dat soort mensen heb je altijd, en op ieder forum. Dat heeft niet zo zeer te maken met het niveau of de kwaliteit van het forum, maar gewoon met het feit dat op deze wereld nou eenmaal een stelletje idioten rondlopen.

Modjes hebben overal hiermee te kampen. Als ze werkelijk lol hebben in hun werk, dan denk ik dat ze hier ook wel overheen kunnen stappen en het goede in kunnen zien van de andere users hier die zich allemaal 100% braaf gedragen :*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 04 juli 2002 14:47 schreef Kjev het volgende:
Dat soort mensen heb je altijd, en op ieder forum. Dat heeft niet zo zeer te maken met het niveau of de kwaliteit van het forum, maar gewoon met het feit dat op deze wereld nou eenmaal een stelletje idioten rondlopen.
Klopt, hij snapt gewoon niet dat we niet willen dat er dat soort topics komen, omdat het anders volstroomt met dat soort topics... We kunnen het hebben.
Modjes hebben overal hiermee te kampen. Als ze werkelijk lol hebben in hun werk, dan denk ik dat ze hier ook wel overheen kunnen stappen en het goede in kunnen zien van de andere users hier die zich allemaal 100% braaf gedragen :*.
Ik kom eroverheen. Ik wil het forum juist een beetje 'clean' houden en daarvoor krijg je soms dat soort dingen, maar k kan het vaak wel hebben.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:07

Wokschotel

Op 6 wielen

Respect is wat anders dan respect. Respect tegenwoordig lijkt vooral te bestaan uit afgedwongen respect op basis van een grote bek (terwijl respect in mijn open iets is wat je door daden en gedrag (beiden positief) afdwingt en wat in je zit.

Maargoed, dat gescheld slaat natuurlijk nergens op en ondermijnt de basisbeginselen waarop we hier met elkaar omgaan. Scherpe discussies zijn prima, maar hou er rekening mee dat je altijd respect houdt voor de andere persoon.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 15:00 schreef Wokschotel het volgende:
Respect is wat anders dan respect. Respect tegenwoordig lijkt vooral te bestaan uit afgedwongen respect op basis van een grote bek (terwijl respect in mijn open iets is wat je door daden en gedrag (beiden positief) afdwingt en wat in je zit.
"Ik wil moderator worden hier!".
"Zou je moderator willen worden van forum xx?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12
Op donderdag 04 juli 2002 15:26 schreef ItSnows het volgende:

[..]

"Ik wil moderator worden hier!".
"Zou je moderator willen worden van forum xx?".
:?

* whoami vat het even niet?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Iedereen hoort bij voorbaat een 'natuurlijk' respect te krijgen. Het is aan diegene om die te behouden...

Ergo: ik respecteer iedereen, maar je kunt het wel verliezen.

Een iets andere insteek van het concept dat sommigen mensen hebben; blijkbaar moet je het eerst verdienen voordat diegene respect kan opbrengen.

Subtiel verschil, maar wel net iets anders :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

RESPECT indeed.

geen respect uit zich niet allen in verwensingen of scheldpartijen. Maar ook in het niet luisteren naar elkaar.

Laten we beseffen dat we hier elkaar gewoon willen helpen, als als je wil helpen heb je respect voor diegene die de vragen stelt. en ook andersom. Heb je dat niet dan ben je hier echt op het verkeerde forum.

Dit geld voor users en mods natuurlijk. We zijn allen gelijk in het 'respect issue'

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op donderdag 04 juli 2002 14:33 schreef MrX het volgende:
Ik heb respect voor mensen die hier hun werk doen terwijl dit soort uit de boom gevallen eikels ze lastig vallen. Uit ervaring weet ik dat zo de lol er vanaf gaat, en ik wil hiermee uiting geven aan het feit dat niet alleen modjes maar ook gewone gebruikers dit soort gedrag ontzettend storend vinden.
Ach na een verloop van tijd zul je zulke dingen nog genees erg gaan vinden vermoed ik. Je lacht er dan maar een beetje om, kijkt naar die user en begint hem eigenlijk een beetje zielig te vinden omdat ie zo triest is.

Erger is het denk ik als 'echte' gebruikers zo gaan reageren, als ik bijv opeens D2k dik door het slijk ga halen oid :) (doe'k nie want hij is lief :* )

Samengevat: Chem zal het waarsch niet zo boeien zo'n pipo, als wij (de vaste gebruikers met goede wil) maar lief en aardig tegen elkaar blijven doen en dit een incident blijf, zal het wel meevallen :)
Respecteer je mede-forumgebruikers en de crew, of zout gewoon op.
Amen
/me is ei kwijt
Je ei of je poolbal :+ (inside joke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik denk dat ik wel een klein beetje een idee heb waarom zulke newbie's zo reageren.

Op vele fora is het een kwestie van posten antwoord krijgen en weer wegwezen. Op dit forum ligt dat vaak heel anders.

Laat ik het zo zeggen: het woord respect is hier belangrijk en dat ontbreekt aan vele users maar dat komt ook omdat er op vele andere plekken op het internet geen respect voorkomt.

Kom je net of dit forum en zit je nog met een laag aantal posts dan weet je niet dat wij hier respect willen....

Aan de andere kant vind ik dat je gewoon respect moet hebben van jezelf en dat je daar niet tot gedwongen moet worden... heb je dat niet dan moet je opr*tten.

FF mij hart luchten dankjulliewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 15:33 schreef whoami het volgende:

[..]

:?

* whoami vat het even niet?
Bovenstaande was een voorbeeld waarbij blijk gegeven wordt van een een user zonder respect voor de users (1) en wel respect van de moderator naar een user (2).

Respect is een kwestie van Mentaliteit: gedraag je korrekt en men respecteert je (meningen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16
Op donderdag 04 juli 2002 15:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Iedereen hoort bij voorbaat een 'natuurlijk' respect te krijgen. Het is aan diegene om die te behouden...

Ergo: ik respecteer iedereen, maar je kunt het wel verliezen.

Een iets andere insteek van het concept dat sommigen mensen hebben; blijkbaar moet je het eerst verdienen voordat diegene respect kan opbrengen.

Subtiel verschil, maar wel net iets anders :P
Ben het helemaal met je eens. Iedereen die ik ken heeft zowieso respect bij mij tenzij hij/zij dit verpest. En voor sommige heb ik dus meer respect dan anderen. Ik waardeer iedereen zijn keuze.

Dat iemand nogal grof doet tegen de modjes is een blijk van disrespect voor alle modjes en niet voor één. Het is een team dat samen hard werkt aan een goed werkbaar en leefbaar forum. Dit doen zij uiteraard niet alleen. Hierbij word er ook veel verwacht van de users. Die dienen zich aan de huisregels te houden om zodoende een goede samenwerking te kunnen hebben tussen de modjes en de users. Zij blij, jij blij en jij blij, zij blij.

Wees dus lief voor elkaar en respecteer elkaar zoals je ook je naasten respecteert.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op donderdag 04 juli 2002 14:33 schreef MrX het volgende:
/me gromt :(
:*
helemaal eens
offtopic:
nee die titel werkte niet :{ toch maar wat anders van gemaakt

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar we kunnen wel een heel topic hier over vol gaan posten maar dat heeft eigenlijk geen nut (behalve dat je je hart kunt luchten) D

it soort posts van users blijven toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op donderdag 04 juli 2002 14:35 schreef JJJ het volgende:
Tsjah, wat doe je eraan.. Mensen worden tegenwoordig steeds asocialer denk ik :{
No shit :{

Lees dit dan ook vooral nog 'ns over.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45
Op vrijdag 05 juli 2002 20:16 schreef Rataplan het volgende:

[..]

No shit :{

Lees dit dan ook vooral nog 'ns over.
Scherp opgemerkt.

Toch denk ik -als er maar genoeg zijn die deze ideeen aanhangen- dat de rotte appels vanzelf weer verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

Op donderdag 04 juli 2002 15:43 schreef Glimi het volgende:
[..]
Je ei of je poolbal :+ (inside joke)
Poolbal was ie toch al kwijt? of had ie um alweer terug gevonden?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Bij deze dienen we de preventieve ban om erger te voorkomen in te stellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 05 juli 2002 23:23 schreef raptorix het volgende:
Bij deze dienen we de preventieve ban om erger te voorkomen in te stellen >:)
lol geen mod maar wel bangeil heh >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1