[speakers] Kamo?

Pagina: 1
Acties:

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Topicstarter
Ik kreeg zomaar opeens op straat een stel boxen aangeboden van het merk Kamo. Nu ken ik het merk Jamo wel, maar zegt Kamo mij niets.

Het zou gaan om zuiltjes met 2 cobalt speakers en een titanium tweater. De prijs voor de groothandel is 2400 gulden.

wie weet hier meer van?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:57

GaMeOvEr

Is een hork.

Straat aansmeer rommel.

Aannames zijn fataal.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

NIET DOEN! IS PURE OPLICHTING!!! :( :( :(

Ze gebruiken een naam die veel op een bekende naam lijkt, en dan krijg je uiteindelijk rotzooi, of zelfs een doos met stenen erin oid. :'( Is een aantal jaar geleden al een hype van dit soort dingen geweest, ook waarschuwingen enzo van consumentenbond.
Trouwens, een onbekend merk voor 2400 gulden?? Sowieso zeer discutabel toch?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Op donderdag 04 juli 2002 14:23 schreef TheKeeper het volgende:
Ik kreeg zomaar opeens op straat een stel boxen aangeboden van het merk Kamo. Nu ken ik het merk Jamo wel, maar zegt Kamo mij niets.

Het zou gaan om zuiltjes met 2 cobalt speakers en een titanium tweater. De prijs voor de groothandel is 2400 gulden.

wie weet hier meer van?
Onbekend merk: Zal wel uit china/taiwan komen.
De prijs voor de groothandel is 2400 gulden.
Hooguit 300 piek >:) Kijk Marquant is bv. ook troep, maar die zijn ook (terecht) supergoedkoop. Dus relatief krijg je best goed waar voor je geld met Marquant speakers.

Verwijderd

NIET DOEN!!!!!!

Dit is de GROOTSTE rommel die je kunt kopen!!!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Het zegt al genoeg dat je het op de straat aangeboden krijgt, niet?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

laat me raden, er stonden twee speakers niet op de vrachtbrief en die willen ze aan jou kwijt?
:D

Wise enough to play the fool

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op donderdag 04 juli 2002 17:35 schreef teacher het volgende:
laat me raden, er stonden twee speakers niet op de vrachtbrief en die willen ze aan jou kwijt?
:D
wooohhaaa dat is idd een veel gebruikte lol :o

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 11:44
terug gaan en kopen!! smeek dat je ze voor 2400 gulden (??) krijgt :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• TheKeeper

TheKeeper

Topicstarter
Was inderdaad in een busje... ze hadden vrachtbrief en daar stonden 8 op. Nu hadden hun verhaal dat dat 8 speakers betekende en dat er 2 speakers in een doos zaten. Ik heb de speakers met eigen ogen gezien en zag er verders goed uit. Het merk Kamo zei me niets maar i-net is zo traag |:( dat even googlen er niet in zit in ik niet weet of dit merk echt bestaat. Mijn japans is daarnaast ook niet zo best.

Ze hadden ook een echte catalogus bij zich waar de speakers met de 2400,- erbij stonden. De tekst was wel nederlands, dus ik ga ervan uit dat hun 2400 gulden wel klopt. Ze wisten ook nog mee te delen dat Pathe (die bioscopen idd) ongeveer 30 van zulke speakers in een zaal heeft hangen. Wel echt groothandelspul dus.

Natuurlijk wilden ze een bedrag in Euro's ontvangen :P

Verwijderd

hm, bij m'n pa hebben ze ook al es van die speakers proberen te slijten. Iets ander verhaaltje, wel een busje, kamo speakers en een lulsmoes waarom ze van die speakers af moesten. Echt niet doen zou ik zeggen, zijn gewoon oplichterspraktijken.

Verwijderd

Smoesjes dude, allemaal fake...inclusief die papieren! ze kunnen er idd erg leuk uitzien, maar het is echt rommel, nog slechter dan marquant!!!

Verwijderd

Niet doen ! politie verwittegen!

ze verkopen merken die lijken op 'echte merken'qua naam
en verkopen ze onder een smoes van : overstock , teveel meegekregen , baas weet het niet......

Ze verkopen rommel

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-12 11:53
Deze truc is ook al eens bij Tros Radar geweest.

Maar goed iedereen raad het af maar als je ze wil kopen........be my guest

<leeg>

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik zou sowieso nooit wat van mensen op straat kopen, dus kan jij het beter ook niet doen. Tis rotzooi van een paar gulden

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tenzij je iemand weet die ze voor duurder wilt verkopen..
soms kan het handig zijn.. ik heb dus van de straat een ECHTE goeie KORG ER-` gekocht voor 200 guldens.. ipv 999 in de winkel.. hij was gewoon nieuw.. heb em verkocht voor 500 gulden..niet mis :P

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• TheKeeper

TheKeeper

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 23:24 schreef Anthrax het volgende:
zie deze site
http://www.audiofriends.nl/luidsprekers/baggerluidsprekers/page3.html
In stukje ernaast (dat plaatje) staan dus inderdaad die lui van de Fokkerweg 199 in Oude Meer die mij ook aan probeerde te smeren. Moet ik er nu wel of geen melding van maken bij de politie?

BTW, ik heb die speakers natuurlijk niet gekocht, ik had ook wel door dat het een heel zwart zaakje was.

PS. ze waren dus gisteren in Groningen actief.

Verwijderd

Misschien is het een idee om even de topic titel aan te passen dat elke tweaker het bericht hier even leest. Tis namelijk heel raadzaam om de handelsstrategie te bekijken van de verkopers en waar ze actief zijn...
Pagina: 1