Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
dat spul voor telefoons werkt goed op mijn zusje der GBA
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
dat spul werkt wel ja,
en tandpasta zou het ook moeten kunnen fixen heb ik gehoord
Verwijderd
pearldrops ja, maar standaart tandpasta nietOp donderdag 04 juli 2002 13:54 schreef Crash-Override het volgende:
dat spul werkt wel ja,
je hebt Cd reperatie kits.. werkt met diamand pasta.. werkt zeer goed op beeldschermen en cd's
Heb ik weleens gelezen dat het bij cd's werkt. Ik probeer het natuurlijk. Wat krijg ik een cd vol kleine krasjes. Het was btw geen tandpasta met schuurmiddel voor witte tandenOp donderdag 04 juli 2002 13:54 schreef Crash-Override het volgende:
dat spul werkt wel ja,
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
't werkt toch wel, maar je moet wel zachtjes van binnen naar buiten vegen (dus niet in de rondte). Dat een paar keer voorzichtig doen, en vaak zijn de krassen een stuk minderOp donderdag 04 juli 2002 13:58 schreef stormblade32 het volgende:
[..]
Heb ik weleens gelezen dat het bij cd's werkt. Ik probeer het natuurlijk. Wat krijg ik een cd vol kleine krasjes. Het was btw geen tandpasta met schuurmiddel voor witte tanden
[removed]
aha, dus alleen dat merkOp donderdag 04 juli 2002 13:55 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
pearldrops ja, maar standaart tandpasta niet
je hebt Cd reperatie kits.. werkt met diamand pasta.. werkt zeer goed op beeldschermen en cd's
die cd reparatie kitjes heb ik ook een,
werken best goed
Pagina: 1