Ja, ik heb de search gebruikt, en ja, ik heb op google gekeken maar:
1. Of ik kan niet kijken of
2. Mijn specifiek probleem komt nergens voor
Anyway, ik zou jullie hulp appriciëren met het volgende:
Ik moet tijdelijk gebruik maken van Windows 98.
Hierop wil ik adsl werkend hebben en tegelijk gebruik kunnen maken van het intern netwerk.
ADSL werkt prima, maar het intern netwerk is niet te bereiken.
Ik heb mijn intern ip ingesteld op 192.168.0.1, pingen hiernaar werkt niet en als ik ping naar mijn computernaam krijg ik het ip-adres van de adslverbinding ipv het intern ip.
Ik moet de overige interne ip-adressen kunnen bereiken, omdat ik anders niet kan printen (netwerk printer hangt op 192.168.0.4).
Wat kan ik proberen?
Ik heb hier onder XP e.d. nog nooit problemen meegehad, bij (volgens mij) dezelfde settings maar nu kom ik er ff niet meer uit
1. Of ik kan niet kijken of
2. Mijn specifiek probleem komt nergens voor
Anyway, ik zou jullie hulp appriciëren met het volgende:
Ik moet tijdelijk gebruik maken van Windows 98.
Hierop wil ik adsl werkend hebben en tegelijk gebruik kunnen maken van het intern netwerk.
ADSL werkt prima, maar het intern netwerk is niet te bereiken.
Ik heb mijn intern ip ingesteld op 192.168.0.1, pingen hiernaar werkt niet en als ik ping naar mijn computernaam krijg ik het ip-adres van de adslverbinding ipv het intern ip.
Ik moet de overige interne ip-adressen kunnen bereiken, omdat ik anders niet kan printen (netwerk printer hangt op 192.168.0.4).
Wat kan ik proberen?
Ik heb hier onder XP e.d. nog nooit problemen meegehad, bij (volgens mij) dezelfde settings maar nu kom ik er ff niet meer uit