Op dit moment heb ik een heel simpel php-script om printer-vriendelijke versies van pagina's weer te geven. De webserver waarop de pagina staat parset (goed Nederlands
) nl. automatisch de opgevraagde pagina in een template.
Bij PHP en andere scripts doet de server dat echter niet, zodat de printervriendelijke versie echt heel simpel is.
Wat moet ik hier nu aan aanpassen om ervoor te zorgen dat ook de plaatjes (die "relatief" (qua path) in alle documenten staan) goed worden weergegeven?
Bij PHP en andere scripts doet de server dat echter niet, zodat de printervriendelijke versie echt heel simpel is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <p align="center"><font color="gray" size=-1>Printer vriendelijke pagina, variant op <?php print($HTTP_REFERER); ?>. <br> Copyright Chr. Muziekvereniging Jubal Varsseveld.<br> Website: http://www.jubal.vuurwerk.nl </font> </p><hr> <?php $urlArray = parse_url($HTTP_REFERER); include($DOCUMENT_ROOT . $urlArray["path"]); ?> </body> |
Wat moet ik hier nu aan aanpassen om ervoor te zorgen dat ook de plaatjes (die "relatief" (qua path) in alle documenten staan) goed worden weergegeven?