Zoals ik in een ander topic al aangaf wilde ik heel graag een MP3 player die met plugins kon werken zodat ik zelf goed kan bepalen in welke volgorde ik de liedjes kan luisteren.
Na wat gepuzzel en gezoek ben ik uiteindelijk enhtousiast aan het programmeren geslagen en ik ben een heel eind gekomen.
Zover dat ik het graag door wat meer mensen wil laten testen, 2 zien meer dan 1 blablabla

DukeBox (werktitel ik heb nog geen leuke naam) heeft de volgende 2 soorten plugins:
Gewone plugins:
Deze plugins worden geladen en er verschijnt evt een Panel in het PluginPanel.
MusicProvider plugins:
De MusicProvider plugins verzorgen de muziek die de MP3Player draait.
Als de musicProvider over een panel beschikt wordt deze ook in PluginPanel (JTabbedPane) weergegeven. Ook wordt er een verwijzing in het menu gezet
Verder zijn er 2 Listeners:
SongChangeListener:
wanneer een liedje start, stopt of aan het spelen is, krijgt deze listener dat te horen via SongEvent's
MusicProviderChangeListener:
Wanneer er een andere MusicProvide aktief wordt geeft de Mp3PLayer dit event.
De basis voor een aantal leuke plugins ligt er iig wel dacht ik. Als er nog dingen missen dan hoor ik het graag
mogelijk
Ik heb DukeBox gebouwd en getest op een windows machine. Of hij op andere machines werkt is afhankelijk van je Java Media Framework (JMF)implementatie. Om te zorgen dat DukeBox werkt moet je even JMF downloaden bij sun (java.sun.com) en installeren.
installatie instructies zitten in de zip..
http://www.javahova.net/personal/wasigh/DukeBox_HVL_20020703.zip
Na wat gepuzzel en gezoek ben ik uiteindelijk enhtousiast aan het programmeren geslagen en ik ben een heel eind gekomen.

DukeBox (werktitel ik heb nog geen leuke naam) heeft de volgende 2 soorten plugins:
Gewone plugins:
Deze plugins worden geladen en er verschijnt evt een Panel in het PluginPanel.
MusicProvider plugins:
De MusicProvider plugins verzorgen de muziek die de MP3Player draait.
Als de musicProvider over een panel beschikt wordt deze ook in PluginPanel (JTabbedPane) weergegeven. Ook wordt er een verwijzing in het menu gezet
Verder zijn er 2 Listeners:
SongChangeListener:
wanneer een liedje start, stopt of aan het spelen is, krijgt deze listener dat te horen via SongEvent's
MusicProviderChangeListener:
Wanneer er een andere MusicProvide aktief wordt geeft de Mp3PLayer dit event.
De basis voor een aantal leuke plugins ligt er iig wel dacht ik. Als er nog dingen missen dan hoor ik het graag
mogelijk
Ik heb DukeBox gebouwd en getest op een windows machine. Of hij op andere machines werkt is afhankelijk van je Java Media Framework (JMF)implementatie. Om te zorgen dat DukeBox werkt moet je even JMF downloaden bij sun (java.sun.com) en installeren.
installatie instructies zitten in de zip..
http://www.javahova.net/personal/wasigh/DukeBox_HVL_20020703.zip