Op donderdag 04 juli 2002 18:48 schreef dopy het volgende:
[..]
Waarbij ik wil opmerken dat SAE nu zelfs een aantal digitale Behringer tafels laat installeren voor hun colleges. Ik was zelf ook nooit weg van de analoge Behringers maar die digitale tafel wil ik nog wel eens testen omdat dit een goed product schijnt te zijn. Alleen of ik m'n analoge Mackie ervoor zou willen inruilen...

Die is redelijk ok... ik heb em gestest in een studio hiero in dordt.. De faders reageren niet even netjes zoals bij een mackie, maar het werkelijke geluid blijft wel 100% precies.. dus als je dat neit uit maakt, en voor de prijs kan je niets zeggen

Op donderdag 04 juli 2002 17:50 schreef playa het volgende:
[..]
Ok jij hebt er meer verstand van:
hoe zijn deze dan:http://www.feedback.nl/pix/yamaha-msp5-tb.jpg
De Yamaha MSP 5...die zitten in dezelfde prijsklasse
deze zijn weer minder dan de behringer. Behringer is beter weer dan de absolute zero, en de absolute 2. De tannoy reveal active is weer net een stukje beter als de behringer, maar voor het prijsverschil zou ik de behringer kiezen.. het verschil tussen deze 2 is door de niet-gecoate tweeter bij de behringer dat die een beetje slissend iets heeft en wat hoog net wat te veel aanwezig is om het een goeie eerlijke monitor te mogen heten..
Tannoy reveal ook niet echt.. Als je het geld hebt, neem dan de System 600 van tanoy... passief kan eigenlijk net zo goed.. maar actief is zeker beter. Passieve tannoy's 600 kosten 466 per paar bij
www.musicstorekoeln.de wel lange tijd.. gaat ongeveer 2 weken overheen voordat je ze binnen hebt.. (ik bestelde daar, maar had aan de deur geweigerd, omdat ik al wat anders had

)
maar zoals ik al zei.. je begint.. en dan zijn de behringer truth monitoren gewoon top!.. kwa mengtafel zou ik kijken naar een spirit, of zoals Dopy zei, de digitale behringer.. moet je wel geld hebben