Toon posts:

Waterkoeling Ned-Cool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha die collega overclockers. Ben je op zoek naar iets uitdagends en het sneller maken van je systeem, dan moet je hier even kijken www.ned-cool.nl Hier heb ik laatst waterkoeling gekocht nou dat werkt uitstekend! Luchtkoeling is niks meer! De sales afdeling kan ook al jou vragen goed en snel beantwoorden, ze doen daar echt moeite voor je, ze reageren ook heel snel! Mijn pc is nu nog maar 30c tov 75/80c eerst met luchtkoeling, moet je kijken wat een verschil! Wil je weten hoe je het moet bestellen/bouwen moet je even op de site van Ned-Cool kijken, hier plaatsen ze zelfs foto's van mijn systeem stoer he! Nu wil ik niet anders meer, en als je de ultieme Quake PC wilt moet je echt even kijken, hij loopt als een trein!

Ned-Cool is the coolest!

Bedankt jongens....

• xss
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-02 15:49

xss

Hee Mike, 't is werkelijk ongelooflijk :P.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
tering, volgens mij werkt die gast daar gewoon, beetje reclame maken, komop femme sue die gast, krijgt hij een rekening aan z'n broek

Verwijderd

Reclame? So what :)

Ik ben wel geinteresseerd in waterkoeling verkopers.
:)

Verwijderd

Maar wacht! Er is meer! Als u nu bestelt...

Dennet: ROFLOL :D :D :D

Verwijderd

Topicstarter
Wat lul je nou woutf alsof ik stoney zou heten als ik daar werk ik heb gewoon wat bij ze besteld en ik ben erg tevreden over de service, kom je nog maar weinig tegen in nederland zulke bedrijven die klantvriendelijk zijn.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Wat voor systeem heb jij dan, dat ie eerst bijna 80 graden werd?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

tazzman, waarschijnlijk een magnetron ofzow :)

en dit lijkt idd egt op een rtl5 geval (reclame)

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 21:59
Ik zal maar enigszins even bijspringen voordat het uit de hand loopt ;)

Ik kan voor de volle 100% bevestigen dat hij absoluut geen medewerker van ons is. Het is gewoon een enthousiaste, tevreden klant. Mogelijkerwijs lijkt het voor de buitenstaander inderdaad op een wel hele positieve posting maar wij zijn er in ieder geval blij mee en hopen dat al onze klanten zo positief zullen zijn over ons bedrijf.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

A3-D misschien zouden jullie voor de lol zo'n mike/John filmpje moeten maken die te downloaden is ofzow :)
of stuur dat dan op naar rtl5 in de hoop dat ze het uitzenden :P

Verwijderd

Shiiiiiiiiit he stoney het ligt er wel ERG dik bovenop.

En jij A3-D, ik zou ook niet zeggen dat hij bij mijn bedrijf zat.
Stoney (een medewerker van ned-cool) dacht hee op GOT komen alle ervaren tweakers, DIE brengen geld in het laatje!
Het is gewoon meeprofiteren van een populair forum! Tis gewoon een veredelde versie van...ik durf het niet te zeggen..SPAM!!!
DIE SPAM DIE!

ROTFLMAO Esoteric! :D
(Rolling over the floor laughing my ass off)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dus we mogen goede ervaringen niet meer melden??? Echt wel! Bovendien: dan mag je slechte ervaringen ook niet meer melden, aangezien je dan weer voor de concurrent zou werken... Pffff, wat een gezeik allemaal. Ik ben ook heel tevreden, maar dan over OC-shop. Ik had daar 4 delta fans besteld, 3x de AFB80MP en 1x de AFB80HP. Die HP komt pas later, maar omdat ik al 2 maanden wacht op mijn bestelling krijg ik zolang een AFB80MP ter vervanging van de HP. Als die HP binnen komt krijg ik die kostenloos opgestuurd en mag ik de extra MP houden. Bovendien betaal ik in totaal 4x de prijs van de MP, dus die HP krijg ik gratis... Da's ook goede service.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Mike.....dit is een echte AMAZING DISCOVERY!!!! :)

Verwijderd

BEL NU

We zitten voor u klaar

BEL NU

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 09:00

RvV

Als ze nou eerst eens de prijzen met 400% laten zakken vind ik het wel amazing goed!

Y'24

Pagina: 1