Bij mrtg geef ik mee wat voor eenheid ie moet gebruiken bij het maken van die graphs!!!
Nu heb ik een stukje in mijn mrtg.cfg staan die ervoor zorgt dat het aantal users logged in weer geeft en het aantal processen. Hierbij heb ik echter heb probleem dat de waardes daarvan in bijv. "7.0 k" komen te staan terwijl dat gewoon 7 zou moeten zijn (als integer en niet als bytes). Hoe komt dat?
EDIT:
hier het deel uit mijn configfile:
Nu heb ik een stukje in mijn mrtg.cfg staan die ervoor zorgt dat het aantal users logged in weer geeft en het aantal processen. Hierbij heb ik echter heb probleem dat de waardes daarvan in bijv. "7.0 k" komen te staan terwijl dat gewoon 7 zou moeten zijn (als integer en niet als bytes). Hoe komt dat?
EDIT:
hier het deel uit mijn configfile:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Title[localhost_users]: System - General - Users logged in Target[localhost_users]: `/root/mrtgscripts/mon_usrsprocs.pl` Options[localhost_users]: integer,nopercent,noi,gauge MaxBytes[localhost_users]: 25 YLegend[localhost_users]: Users ShortLegend[localhost_users]: users Legend1[localhost_users]: number of users logged in LegendI[localhost_users]: users: PageTop[localhost_users]: Users logged in |