Core i5 14600K | Gigabyte B760 Gaming X DDR4 | 32GB DDR4 Kingston Fury | Asus RX 6750XT | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case
Als ik iets probeer in te voeren bij Server zegt MSN:
Kan geen verbinding maken met de SOCKS-proxyserver. Controleer de instellingen van de proxyserver op het tabblad Verbinding.
Klik op Nogmaals om te proberen rechtstreeks verbinding te maken.
Kan geen verbinding maken met de SOCKS-proxyserver. Controleer de instellingen van de proxyserver op het tabblad Verbinding.
Klik op Nogmaals om te proberen rechtstreeks verbinding te maken.
Core i5 14600K | Gigabyte B760 Gaming X DDR4 | 32GB DDR4 Kingston Fury | Asus RX 6750XT | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case
O ja nog een belangrijk ding wat ik was vergeten te vertellen is dat ik @home heb, en er eigenlijk geen proxy is volgens mij.
Het is zo:
Kabelmodem -->Router --> die voorziet 2 pc's van internet
Het is zo:
je bent ook het edit knopje vergeten zo te zienOp donderdag 04 juli 2002 12:17 schreef XtremeChicken het volgende:
O ja nog een belangrijk ding wat ik was vergeten te vertellen is dat ik @home heb, en er eigenlijk geen proxy is volgens mij.
Het is zo:
een proxy server draait meestal niet op die poort, je zou de http proxy kunnen proberen van je ISP
Als je rechtstreeks op de kabel zit, dan werkt het zonder proxy. Zit je echter achter een router die het internet verdeelt, dan zul je aan de beheerder moeten vragen of hij een proxy voor je installeert, of jou de instellingen wil geven. Succes!
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02