Google in gevecht met Altavista en Alltheweb

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 00:11
lees net dit:

http://nu.nl/document?n=58976

wordt het voortaan Altavista-en ipv Googlen :)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:45
Tsja... leuk dat artikel: "als je op 11 september zoekt...". Dat moest je een half jaar geleden eens doen.

Als je in oktober in Altavista Osama Bin Laden intypte kreeg je artikelen over aanslagen op ambassades, enkele jaren geleden :-)

Wellicht is de database nu een stuk groter, ze zullen 'm ook up to date moeten kunnen houden. En ik zou niet weten waarom ze dat nou ineens wel zouden kunnen.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Ik ben er ook niet zo van onder de indruk. Ik heb net bij wijze van hoge uitzondering even Altavista gebruikt en ik vind Google nog steeds 1000 keer beter.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Net even getest en inderdaad is Altavista een stuk beter dan het was. :) Al is Google natuurlijk nog steeds sneller.

Verwijderd

Nou ik ben nu al voor Google hoor.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Altavista geeft popups en veel reclame, google heeft ook reclame, maar dan bescheiden. Als je iets zoekt vind je het bij bijde meestal wel aardig. Dus tja, ik blijf voorlopig lekker bij google, als ik het daar niet vind gebruik ik wel een andere zoekmachine, maar dat komt dus niet vaak voor. :)
Verder vind ik van google de newsgroupssearch erg handig, wat andere zoekmachines niet hebben. :)

🌞🍃

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 04 juli 2002 14:07 schreef DataBeest het volgende:
Verder vind ik van google de newsgroupssearch erg handig, wat andere zoekmachines niet hebben. :)
Die is inderdaad heel handig, vooral als je een probleem hebt, dat nog niet op GoT is geweest. :)
Pagina: 1