Toon posts:

xbox vs playstation 2

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey.

ik heb een keuze tussen de xbox of de playstation 2 welke van de twee raden jullie mij aan had namelijk al gelezen dat de xbox nog wel wat fouten had vandaar dus welke zal ik nemen. :?

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Degene die je zelf het mooiste vind, waar voor jou de leukste spellen voor zijn en waar je zelf de meeste voorkeur voor hebt zouden redenen kunnen zijn om te kiezen.

De PS2 heeft in ieder geval de meeste games, tevens kun je alle oude PS1 games er ook op spelen, kan ook interessant zijn.

Verwijderd

Ik ben zelf erg blij met mijn PS2, en ik heb er eigenlijk maar 1 spel voor Final Fantasy 10. Dit spel alleen al zou mij doen besluiten om voor een PS2 te kiezen. Maar het is natuurlijk je eigen keus, het ligt er vooral aan wat voor spellen je leuk vind.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik denk dat het ook belangirjk is om in ogenschouw te nemen welke developers Sony achter zich heeft en Microsoft.
Namoc zal voorlopig geen spellen maken voor de Xbox (bij mijn weten) datzelfde geldt voor Gran turismo (correct me if i'm wrong). FFX is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Mijn advies is, bedenk wat voor spellen je het liefst speelt, en of je bill gates' portemonnee wilt spekken.

Mijn rig

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

[topic=417653/1/999]

je moet degene kopen op welke je de meeste exclusieve spellen vindt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-01 09:28

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SP

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op donderdag 04 juli 2002 11:56 schreef klaas007 het volgende:
hey.

ik heb een keuze tussen de xbox of de playstation 2 welke van de twee raden jullie mij aan had namelijk al gelezen dat de xbox nog wel wat fouten had vandaar dus welke zal ik nemen. :?
Als je nog ff wat info zegt van welke games je houdt enz. Zelf heb ik een PS 2, maar dat komt ook omdat toen de XboX toen nog niet uitwas. Maar als je ff zoekt zijn er zat topic over ;).

Hier kan je ook wat argumenten lezen:

[topic=190479/1/100]

Nog meer jeej!!!!!

[topic=472840/1/50]

Verwijderd

kijk niet welke console de beste specs heeft, maar kijk welke spellen je wilt spelen, en koop die console. Ik heb de PS2 gekocht voor FFX en voor de Streetfighter spellen (daarom heb ik ook een Dreamcast)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:32
Zoals Apocrypha ook al aangeeft, gebruik even de search. Er zijn al zoveel topics geweest over welke console nou beter is, lees die topics, en beslis dan wat je gaat nemen.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.