Toon posts:

PC Probleem GF4-Ti4400/MSI-KT3-AMD2100-SB Audigy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hulp gezocht, ik ben sinds kort in het bezit van het volgende systeem:

Aopen bigtower met 300W voeding, MSI KT3 mobo, AMD 2100 XP, 1GB DDR 333 geheugen, 2* 60GB IBM 7200 harddisk, MSI-GF4 TI4400, SB Audigy Platinum, 3Com 10/100 NIC, Aopen DVD speler, Lite-on CD/RW, floppy drive.

Heb met deze configuratie het probleem dat het op volle snelheid niet stabiel draait, als ik alles terugklok dan gaat het allemaal nog wel, maar houdt het ook nog niet over.
Het moederbord en de processor zijn ondertussen terug naar de leverancier en draai nu met een amd duron 1100 op een goedkoop mobo'tje. Ook hier heb ik uiteindelijk dezelfde problemen mee.

Zelf zat ik nog te denken aan een andere voeding, maar ja welke?

Heeft iemand suggesties???

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Zit het misschien niet in je voeding dat er een produktiefoutje in zit??

Verwijderd

Topicstarter
Ja, wat ik al zei ik zat zelf ook al aan een nieuwe voeding te denken, misschien een idee om het geheel in mijn andere kast te bouwen?

Verwijderd

Jij gebruikt natuurlijk nog windows 98 of SE. Dan heb je het probleem dat je OS niet (standaard) met 1GB geheugen om kan gaan. Gooi er eens 512MB uit en kijk of het dan wel stabiel is.

Anders moet je je insteekkaarten eens in wat andere sloten mikken, wedden dat het goed gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 13:21 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Jij gebruikt natuurlijk nog windows 98 of SE. Dan heb je het probleem dat je OS niet (standaard) met 1GB geheugen om kan gaan. Gooi er eens 512MB uit en kijk of het dan wel stabiel is.

Anders moet je je insteekkaarten eens in wat andere sloten mikken, wedden dat het goed gaat.
Nope, ik werk met XP, maar heb het ook geprobeerd met win98SE, W2K en NT4. Alleen Linux nog niet.
Maar bij alle OSen hetzelfde probleem.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 13:38 schreef Inimeg het volgende:

[..]

Nope, ik werk met XP, maar heb het ook geprobeerd met win98SE, W2K en NT4. Alleen Linux nog niet.
Maar bij alle OSen hetzelfde probleem.
Ja, en mijn 2e suggestie?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 15:12 schreef www.hadecom.nl het volgende:

[..]

Ja, en mijn 2e suggestie?
Is bijna niet mogelijk ivm lengte van de kabels, maar ga proberen de nic en de sb om te draaien, kan dan alleen geen gebruik maken van mijn front aansluitingen voor de sb.

ga ook fff een andere psu proberen.

alvast bedankt
Pagina: 1