Raar Devcon32.dll driver probleem

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
kheb een raar probleem met de laatste drivers van compaq, je weet wel, die 200+ mb drivers voor de creative soundblasters.

Op mijn eerste winXP instal ging dezze goed, nooit problemen mee gehad. Maar deze install werd vernaggeld door t een of ander progje, en dus heb ik een nieuwe gemaakt, vanuit een lege C natuurlijk

deze instal beviel niet, en had vrij veel rare fouten, geen prob, gewoon weer opnieuw installen, gedaan, maar nu heb ik weer het devcon32.dll probleem, iets dat ik ook bij de 2e install had.

deze fout is als volgt, zodra ik de creative surround mixer probeer te openen, krijg ik:
Devcon32.dll heeft een fout gemeld. Mixer wordt nu afgesloten
het geluid doet het overigens nog wel dan.

Als ik de drivers opnieuw installeer, dan doen ze het goed, totdat ik voor de 2e keer opnieuw opstart. heel raar.

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? want voor de rest bevielen mij die drivers zeer goed.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
rotschop

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
rot-schop

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/kick.jpg

t niveau van dit forum is wel erg laag geworden als jullie me hier niet eens mee kunnen helpen :(..... ;)

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 22:10

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Ik zal me ook eens scharen onder degenen met dit probleem! Helaas heb ik geen idee wat het probleem veroorzaakt, ik was net van plan eens die surround mixer 2 apart te downen.

specs

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 20:22 schreef De_Flexe_Toki het volgende:
Ik zal me ook eens scharen onder degenen met dit probleem! Helaas heb ik geen idee wat het probleem veroorzaakt, ik was net van plan eens die surround mixer 2 apart te downen.
werkte dat ?

Verwijderd

of je kijkt ff op het grote creative topic :P

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

Dit is voor mij een bekent probleem. Ik heb zelf een Creative Live! 5.1 Player.
Ik had dit probleem onder windows 98. Volgens de creative site kwam dit door ATI multiemedia center (of zo) niet dat ik dat had maar goed....
Bij mij kwam het dus door de ASUS DVD player.

ff zoeken dus op de creative site dus... heeft ook bij mij gewerkt, suc6

n54 power!

Pagina: 1