Pioneer DVD-rom speler 106s probleem...

Pagina: 1
Acties:

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Sinds gister heb ik een nieuwe DvD speler, namelijk die in de topic titel staat. Nadat ik um had aangeslten ging ik um testen.
Nou is het probleem dat hij CD's niet automatisch pakt (zowel gewone als DvD). Als ik er een CD in doe dan laadt ie even en dan niks, als ik dan dubbelklik op DvD speler in Mijn Computer dan krijg ik een vakje met "C:\" erin.
Ik met dus rechter muisknop>open doen om te kijken wat er op de cd staat.

Wat ksn ik doen om dit probleem te verhelpen?

DvD's speelt ie trouwens wel goed af verder, alleen zonder geluid. Maar ik denk dat dat komt omdat ik de audio kabel verkeerd heb aangesloten }:O

Signature

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Sjaak_Afhaak

Bleh!

beetje vaag probleem heb je.. Stop hem eens in een andere computer om te kijken of daar hetzelfde probleem voordoet..
DvD's speelt ie trouwens wel goed af verder, alleen zonder geluid. Maar ik denk dat dat komt omdat ik de audio kabel verkeerd heb aangesloten
geluid van een DVD komt niet via een audiokabel, maar via de IDE kanaal, dus daar kan het niet aan liggen..

Hier staat tekst

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Bedoel je nou dat ie helemaal geen autorun doet? Dat kan je ergens aanvinken maar kweet niet waar. Misschien dat dat Master/Slave gedoe er nog iets mee maken?

Aye aye captain

• MrMartinH
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik heb hem op slave gezet net zoals mijn CD-ROM speler stond die ike r eerst voor in de plaats had (die heb ik er nu dus uit).

En hij doet dus idd helemaal geen autorun. Hij laadt eerst wel (komt een cd-rommetje bij mijn muis te staan) en ik hoorde cd, maar dan houdt ie op.

Autorun staat wel aan want daar had ik al na gekeken.

Signature