• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 23:00
Hey,ik heb nou 2 weken een 5210 en ik ben er echt gelukkig mee.(ik heb ook een 8310 ben ik gelukkiger mee maar dat lijkt me oninteressante topic).
nou wil ik eigelijk graag dat mede-gebruikers hun ervaringen gaan meedelen met 5210.

Ik vind het vooral echt leuk dat je ritmische achtergrondverlichting hebt(dat het licht met de beltoon-ritme mee aan/uit gaat)hetzelfde geld voor de batterij.

Je kunt er snel mee sms-en,leuke functie is de Thermometer 8-)(totaal onnutig maarjah..je moet toch iets als fabrikant)

Je kunt hem ook uitelkaar halen dus,het is spatwaterbestendig en kan tegne een stootje(eigen ervaring)
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/mobile/images/nokia/5210/pic2.jpg

Het is eigenlijk de grootte van een 8210 maar als ze dat hoesje erop zetten dan is het een stuk groter,maar nog altijd kleiner dan 3310 e.d. het is echt heel licht in vergelijking met andere mob's van dezelfde "grootte".

Je kunt er je eigen logo's mee maken,je eigen beltonen maken(alleen zeer vaag is dat je het niet kunt verzenden |:( )

Het geluid is echt fantastisch je hoort echt overduidelijk wat de overkant zegt.
I.c.m. Jabra Earwrap (Handsfree-set) is het nóg duidelijker.

En boven dit alles kost het ding maar €299(los toestel prijs)
Afbeeldingslocatie: http://nds1.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/16_5210.jpg

Die earwrap kost rond de €35.

Hier kun je ookn nog eens een mp3-speler bij kopen dat op AAA-batterijen werkt.kost ong. € 270

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.ch/pool/archive/nokia_mp_pd01_m.jpg

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Ondanks dit zo'n dood topic lijkt heb ik toch een vraag die ik beter hierin kan stellen!

1.:
De batterij: ik kan lezen (op de site van nokia en elders) dat deze 170 uur standby is. In hoeverre zijn de nokia gegevens accuraat. Ik heb met andere merken telefoons hier minder goede ervaringen mee gehad. Nu geen verhalen over dat bellen de standby duur verkort want dat snap ik ook. Maar aangezien ik weinig mobiel online ben is voor mij de standbytijd best van belang....

2.:
IR: werkt deze toch volledig? Ik wil de n5210 gaan gebruiken icm Nokiadatasuite en andere nokia software (die ik vroeger op m'n 6110 ook heb gebruikt). Aangezien nokia zelf géén wordt rept over de IR functie twijfel ik over de functionaliteit hiervan.

3.:
Afdeklepje aan de onderzijde, is dit niet zo'n zacht lepje wat makkelijk afscheurt? Of valt dit in de praktijk mee?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:50
Op zondag 28 juli 2002 22:00 schreef Jivecar het volgende:
Ondanks dit zo'n dood topic lijkt heb ik toch een vraag die ik beter hierin kan stellen!

1.:
De batterij: ik kan lezen (op de site van nokia en elders) dat deze 170 uur standby is. In hoeverre zijn de nokia gegevens accuraat. Ik heb met andere merken telefoons hier minder goede ervaringen mee gehad. Nu geen verhalen over dat bellen de standby duur verkort want dat snap ik ook. Maar aangezien ik weinig mobiel online ben is voor mij de standbytijd best van belang....

2.:
IR: werkt deze toch volledig? Ik wil de n5210 gaan gebruiken icm Nokiadatasuite en andere nokia software (die ik vroeger op m'n 6110 ook heb gebruikt). Aangezien nokia zelf géén wordt rept over de IR functie twijfel ik over de functionaliteit hiervan.

3.:
Afdeklepje aan de onderzijde, is dit niet zo'n zacht lepje wat makkelijk afscheurt? Of valt dit in de praktijk mee?
M'n vriendin heeft een 5210, dus ik kan ej wel effe helpen.
1. Die standby tijd klopt ongeveer wel hoor, als je neit veel belt en niet veelsmst dan moet hij wel zo'n 4 a 5 dagen mee gaan.

2. Het infrarood werkt prima op deze tel. ik heb hem gebruikt om alle telefoon nummers bij m'n vriendin over te sturen vanaf m'n 6310, ook heb ik via de infrarood module op m'n pc logo naar deze te gesturd ging ook prima.

3. Tot nu toe (na zo'n 2 a3 maanden gebruik) zit eht klepje odneraan nog altijd goed vast en lijkt het niet zo'n ding wat snel afscheurt,.

Al met al een sterk goed telefoontje!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-02 12:46

Zorro

Z

laat maar....

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
kobe0823 schreef op 04 juli 2002 @ 10:49:
Je kunt er je eigen logo's mee maken,je eigen beltonen maken(alleen zeer vaag is dat je het niet kunt verzenden |:( )
je eigen beltonen zijn wel te verzenden, als je ze zelf hebt ingetyped. komen ze van inet of iets dergelijks, dan kan het niet (dat is tenminste mijn ervaring)

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Weer gedoe met de platenmaatschappijen. Oudere softwareversies van bijv. de 3310 ondersteunden ook de 'beltoon-verzend-optie'. De platenmaatschappijen begonnen te huilen, dat over de doorgezonden beltoontjes geen auteursrechten betaald werden. Om claims te voorkomen, heeft Nokia bij de nieuwere softwareversies de verzend-optie dus verwijderd. Erg leuk als je je telefoon opstuurt ter reparatie. Grote kans dat het reparatiecentrum meteen je software upgrade waarna je dus geen beltonen meer kunt versturen..

Ik zing ook niet meer onder de douche, strax krijg ik een naheffing vanwege niet-betaalde auteursrechten ;)

Verwijderd

Allereerst, sorry voor de schop :P

Als ik op mijn 5210 op menu druk zit er een vertraging in voordat je het menu ziet (van iets minder als 1 sec). Dit is heel erg irritant.

Het is alleen als je vanaf het standby scherm op menu drukt, door de menufuncties scrollen gaat wel gewoon snel.

Hoort dit bij de 5210 of zit er een fout in mijn foon?!

Verwijderd

Twee verhalen over de 5210.
Een vriend van me had 'm laten vallen, daardoor raakte de telefoon kapot. Toen heeft hij nokia aangeklaagd (of iets dergelijks), en heeft 'ie gratis een nieuwe/repatatie/iets dergelijks gekregen omdat de telefoon volgens de reclame tegen zulk soort dingen kan.
(maar dit is al wel een tijdje terug)
Een andere vriend van me heeft 'm per ongeluk in de wasmachine gedaan, en dat heeft de telefoon overleeft. (de cover was wel een beetje verkleurd :-P )

Ik heb d'r zelf eergister trouwens eentje aangeschaft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 18:32:
Allereerst, sorry voor de schop :P

Als ik op mijn 5210 op menu druk zit er een vertraging in voordat je het menu ziet (van iets minder als 1 sec). Dit is heel erg irritant.

Het is alleen als je vanaf het standby scherm op menu drukt, door de menufuncties scrollen gaat wel gewoon snel.

Hoort dit bij de 5210 of zit er een fout in mijn foon?!
Dit hoort geloof ik zo, de nieuwste hebben het ook.
Pagina: 1