Toon posts:

[98] popup vensters blijven hangen in IE5 & 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen heb ik er last van dat als ik tijdens het surfen een pagina in een nieuw venster open (of er komt een popup venster) dan blijft dat venster hangen, en komt er niets in te staan. heeft iemand enig idee waaraan dat zou kunnen liggen?

ik had dit probleem dus met IE5.0 (op win98) en heb inmiddels IE6.0 daaroverheen geïnstalleerd, maar dat hielp niet.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
iets meer details zouden helpen denk ik.
Heb je bepaalde software geinstalleerd, of ontstond het probleem spontaan?

Mijn rig

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 21:10
Dat probleem heb ik ook, dé oplossing is natuurlijk om op Opera over te schakelen, maar aangezien dat een dikke troll is :z kan ik je alleen een tip geven. :Y)

Je moet op het 'e' tekentje voor het webadres letten als de e groter en lichter blauw is gaat de pagina niet laden en moet je ff op stoppen en vernieuwen klikken als het e tekentje iets kleiner en donkerder blauw is gaat het meestal wel goed, maar het is een uitermate vaag probleem :(

/edit

ik heb er net nog ff naar gekeken (tis alweer een tijdje geleden dat ik IE gebruikte) en volgens mij is het probleem uit zichzelf weer weggegaan :? nou wordt het alleen maar nóg vager |:(

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probeer eens wat in dit topic staat:
[topic=494577/1/100]
Op dinsdag 14 mei 2002 14:57 schreef DJTimo het volgende:
en als je het zo probeerd (in een dosvenster):
start-->uitvoeren-->command--> enter.

typ in het DOS scherm: regsvr32 urlmon.dll

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 21:10
ik heb een week geleden oid ook een patch van installshield geinstalleerd die ook een paar systeem bestandjes verving, als ik er zo over nadenk zou dat best wel eens de oplossing kunnen zijn geweest.

Ik zal ff opzoeken wat het ook alweer was en uit welk topic, maar ik weet het niet meer precies. :(

/edit
het was dus deze oplossing, bij nader inzien had het er misschien tóch iets minder mee te maken maar goed, je weet nooit bij windows :?

Verwijderd

Topicstarter
de oplossing was dus hieruit:
[topic=494577/1/100]
hier is de oplossing (denk ik, bij mij werkte het)
deze file: oleaut32.dll
moet ff terug gezet worden vanaf de windows cd.

uitvoeren -> sfc.exe

en ff oleaut32.dll daar invoeren en hij word terug gezet vanaf cd. computer opnieuw starten en internet explorer zou weer moeten werken.

met dank aan Scooby Doo
nu doetie 't weer :), thnx you all

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat die "regsvr32 urlmon.dll" percies doet?
Pagina: 1