Toon posts:

Linux router instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onze systeembeheerder is paar weekjes op vakantie, en het blijkt dat als het internet verkeer via de linux router loopt het hele internet op ons bedrijf zo traag is als een ezel. weet iemand hoe ik de router kan instellen op een linux bak... en jah, kheb wel de bevoegdheid, maar helaas niet de kennis hierover. We draaien KDE 3

• Seth4Chaos
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Seth4Chaos

that's me...

advies: als je de kennis niet hebt dan kan je er beter afblijven (Zeker als het voor het hele bedrijf internet verschaft) ;)

Mistakes are proof that you are trying...

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Om te beginnen, KDE3 heeft niets met het routeren van je internet te maken. Handiger zou het zijn als je verteld welke distro je gebruikt.

Er is hiervan trouwens heel erg veel op internet zelf te vinden. "Even" een linux router aanpassen als je nauwelijks of geen ervaring ermee hebt is wel wat lastig.

[edit]
Verder sluit ik me wel een beetje aan bij Seth4Chaos ;)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 10:32 schreef ThaRups het volgende:
Om te beginnen, KDE3 heeft neits met het al dan routeren van je internet te maken. Handiger zou het zijn als je verteld welke distro je gebruikt.

Er is hiervan trouwens heel erg veel op internet zelf te vinden. "Even" een linux router aanpassen als je nauwelijks of geen ervaring ermee hebt is wel wat lastig.
en als het fout gaat zal meneer de beheerder er niet echt blij mee zijn dus pas op met wat je doet! :P

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
bel anders die gozer gewoon op.. >:) of blijf eraf.. :P

Verwijderd

Topicstarter
zit net iets anders in elkaar :)maar dat boeit allemaal nie... en verkloten is nie errug, want dan flikker ik die linux bak eraf, en zet ik 'm wel weer op een xp bak... dan maar ff geen firewall etc. we hebben toch geen domein... en kheb ook nie gezegt dat 't bedrijf groot was :p

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Hoe kunnen wij jou nu gaan verstellen hoe je die router insteld :?
Helderziendheid om jouw huidige config & netwerk te zien hebben we niet :z

Lees eens een iptables howto :)

PS: pruts niet aan iets waar je geen verstand van hebt

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.