Toon posts:

Coolance Case of self made watercooling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben in tweestrijd, zou ik een coolance case kopen voor +-350€ of een bv een all in one watercooling solution om in mijn case te plaatsen?
In mijn case is er zowieso al niet veel plaats meer voor self made dus dat zal ook nieuwe case worden :( en zo een een watercooling die je zelf maakt is toch meestal wel dezelfde prijs uitkomt op het einde)

P.S.: Argumenten zoals een echte tweaker doet het zelf, dat vind ik niet echt een argument, sorry :)
Zou liever willen weten of er verschillen in temp ofzo gaan zijn, voordelen van coolance tov self made enzo ...

Thx for the info ...

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Die Koolance kast is echt goed hoor.
Ik heb heb er een die mijn XP 1800+ stressed op 37C max houdt met het warme weer van tijdje terug.

Een aanbeveling van mijn kant. Vanavond ga ik trouwens pics maken van mijn MOD van deze kast (zie dit topic)..

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
nog even vergeten te vermelden, wat is mijn voordeel als ik watercooling neem?
lees hier dikwijls op het forum dat ze met watercooling slechts temps van 45°C halen en die heb ik nu ook met mijn gewone case, heb zo een coolermaster 201 ATX

Dus haal ik hier nog voordeel uit?

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 09:35 schreef infernator het volgende:
nog even vergeten te vermelden, wat is mijn voordeel als ik watercooling neem?
lees hier dikwijls op het forum dat ze met watercooling slechts temps van 45°C halen en die heb ik nu ook met mijn gewone case, heb zo een coolermaster 201 ATX

Dus haal ik hier nog voordeel uit?
Stilte :z
En je kan altijd nog peltiers aan de gang >:)

Verwijderd

temperaturen kan je NIET met elkaar vergelijken omdat die sensor allemaal brak zijn.

over het algemeen gaat je temperatuur niet over de 40 graden met waterkoeling, dus baat heeft het zeker.

Self-made koelt stukken beter dan die koolance, alleen als je de koelers op max zet van de koolance dan koeltie -redelijk-. op low zuigtie aars.

volgende x.... utfs plz :)

http://www.overclockers.com/articles550/