Ik ben bezig met een asp-pagina die een lijst toon met gegevens uit de database. Nu worden via een querystring de gegevens aan zichzelf doorgegeven om de veschillende pagina's op te roepen als er meer dan 15 records zijn(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/535510). Verder wordt er doorgegeven op welke kolom er gesorteerd moet worden en in welke richting dat moet zijn.
Nu moet ik er ook nog een filter bij bouwen en de querystring wordt dan errug lang en de code erg onoverzichtelijk. Het filter bestaat o.a. uit de keuze tussen 4 verschillende <selection> boxen en een text filter over een aantal velden..
Code van de querystring op dit moment,
filter1/filter4 en een search key zouden er nog bij moeten komen..
Hier moeten dus ook nog de filter instellingen bij. Lijkt me niet handig. Kan ik dit soort dingen ook naar een hidden <input> gooien en op die manier die handel met Request.Form() weer ophalen.
Graag advies
Nu moet ik er ook nog een filter bij bouwen en de querystring wordt dan errug lang en de code erg onoverzichtelijk. Het filter bestaat o.a. uit de keuze tussen 4 verschillende <selection> boxen en een text filter over een aantal velden..
Code van de querystring op dit moment,
filter1/filter4 en een search key zouden er nog bij moeten komen..
code:
1
2
3
4
5
| Response.Write "<a href='Lijst.asp?Actie=" & sActie & _
"&page=" & I & _
"&order=" & Server.URLEncode(strOrderBy) & _
"&type=" & iVldType & _
"&dir=" & sDirection & "'> " & I & " </a>" & vbCrLf |
Hier moeten dus ook nog de filter instellingen bij. Lijkt me niet handig. Kan ik dit soort dingen ook naar een hidden <input> gooien en op die manier die handel met Request.Form() weer ophalen.
Graag advies