Toon posts:

PCTV kaart Pinnacle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via deze kaart en de bijbehorende s/w ( er wordt nl een webservertje geinstalleerd )kan je over de kabel webtext opvragen.
Weet iemand een manier om via dezelfde kaart ( en dus het webservertje ) rechtstreeks het web op tegaan ? Dus internetten via deze kaart i.p.v alleen webtext te krijgen ??

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:03

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Is niet mogelijk. Een webserver is ervoor om wat weer te geven op het web, en niet om wat weer te geven vanaf het web. Daar komt nog eens bij dat het ook niet mogelijk is om internet-data uit TV-gegevens te vissen, aangezien die er gewoon niet in zitten...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
niet :?

je zet een webservertje op met dat ding...maar 't is geen modem oid als je dat bedoelt :?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

nee, die server die bij pctv zit geeft alleen de teletext vanaf je tv kaart door.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 08:57 schreef veldmuis het volgende:
niet :?

je zet een webservertje op met dat ding...maar 't is geen modem oid als je dat bedoelt :?
dat bedoelt hij inderdaad en dat is het dus niet :)
Nog ff gechecked hiero met mijn pc tv maar het kan echt niet hoor :P.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH > AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1