Houdoe
Verwijderd
Als je echt onder NT wilt werken, exchange server. Werk er zelf ook mee, is redelijk te tweaken. Hoe wordt het geregeld met de mail, krijg je alleen een verbinding en blijft de provider hosten, dan heb je de POP3 connector nodig, deze polt dan om de zoveel tijd of er post voor je is (downloaden bij microsoft)
Verwijderd
Gewoon communigate Pro gebruiken als je niet al te veel van de mailprotocols af weet.
Gewoon via HTTP te configureren en alles spreekt voor zich. Met deze serevr ben ik ook ooit eens begonnen! succes ermee in ieder egval!
Gewoon via HTTP te configureren en alles spreekt voor zich. Met deze serevr ben ik ook ooit eens begonnen! succes ermee in ieder egval!
Hoe alles precies gaat werken weet ik niet, maar mail wordt met die permanente verbinding *meteen* bij ons afgeleverd. De mailserver dient dit dus te begrijpen.
Een keer in de 15 minuten 'kijken' of er mail is, is er dus niet meer bij.
Een keer in de 15 minuten 'kijken' of er mail is, is er dus niet meer bij.
Houdoe
Verwijderd
exchange server is het beste heb ik hier ook op me werk draaien werkt perfect en makkelijk..
Verwijderd
Exchange is wat zwaar wellicht.
Kebzelf al eeuwen Mdeamon, op mijn Win98 bakkie en ik merk nergens aan dat ie er is, behalve dat ie perfect werkt...
Kebzelf al eeuwen Mdeamon, op mijn Win98 bakkie en ik merk nergens aan dat ie er is, behalve dat ie perfect werkt...
Pagina: 1