Welke Mailserver

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Binnenkort hebben we hier een permanente internetlijn (van de KPN...). Kan iemand mij een suggestie geven voor een mailserver die goed overweg kan met een dergelijke internet verbinding. Liefst een die onder NT-draait.

Houdoe

Verwijderd

Als je echt onder NT wilt werken, exchange server. Werk er zelf ook mee, is redelijk te tweaken. Hoe wordt het geregeld met de mail, krijg je alleen een verbinding en blijft de provider hosten, dan heb je de POP3 connector nodig, deze polt dan om de zoveel tijd of er post voor je is (downloaden bij microsoft)

Verwijderd

Gewoon communigate Pro gebruiken als je niet al te veel van de mailprotocols af weet.
Gewoon via HTTP te configureren en alles spreekt voor zich. Met deze serevr ben ik ook ooit eens begonnen! succes ermee in ieder egval!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Hoe alles precies gaat werken weet ik niet, maar mail wordt met die permanente verbinding *meteen* bij ons afgeleverd. De mailserver dient dit dus te begrijpen.
Een keer in de 15 minuten 'kijken' of er mail is, is er dus niet meer bij.

Houdoe

Verwijderd

exchange server is het beste heb ik hier ook op me werk draaien werkt perfect en makkelijk..

• doggy101
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
kijk eens op www.mdaemon.com

prima mailserver ook voor nt

Verwijderd

Exchange is wat zwaar wellicht.
Kebzelf al eeuwen Mdeamon, op mijn Win98 bakkie en ik merk nergens aan dat ie er is, behalve dat ie perfect werkt...
Pagina: 1