Toon posts:

2e email account via outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallooo

Chello geeft bij ieder abonnement 1 emailadres maaar...

die is dus van mijn pa, hoe kan ik een 2e emailadres krijgen die ik via outlook kan bekijken ? (dus niet een hotmail account).

Ik heb de chello-helpdesk gebeld en werd al binnen 5 min te woord gestaan dus dat begon al goed...

maar een 2e emailadres dat kan niet volgens de hd-medewerker ;(

Nou verwacht ik dus dat er nog wel andere marnieren zijn om een emaildres ergens te openen en te koppelen aan outlook alleen waar ???

'k zou het wel cool vinden als iemmand wat sugesties heeft over gratis email-aanbieders waarbij je gebruik kan maken van pop3 ofzow
THANX !

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 15:23
Je kan je hotmail toch ook gewoon via outlook gebruiken? what`s the problem?

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Verwijderd

Topicstarter
hotmail is zoooooooooo traag...

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022

Verwijderd

in outlook:

extra --? accounts --> new...
voila! c'est tout! :)

Trouwens, contact mij maar eens....
Ik kan wel een POP3 mailaccountje voor je regelen! (misschien zelfs wel IMAP!)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
hotmail traag/?????/ niet als je hem via OE instelt, heb er eigenlijk geen last van, en anders zou ik gewoon als ik jouw was een of ander gratis pop3 accountje afsluiten zoals mijn bovenbuurman aanbied...
trouwens, wel een beetje vaag dat jouw isp slechts 1 email adres krijgt!, wil je echt een account of gewoon een alias? , want voor zover ik weet doen alle isp in Nederland wel aan aliasen . Niet dat dat altijd even lekker werkt :) (sorry collega's kon het niet laten)

Verwijderd

Je hebt bij Chello recht op een alias!
Ik heb er 5 keer voor moeten bellen maar ik heb 'm wel :)

O nee dat werkt niet want dan komt je mail op je Pa z'n account binnen :(
Pagina: 1