Toon posts:

PCI Beeldkaart met TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er PCI videokaarten met tv-out want ik heb onboard agp en dus kan ik geen agp kaart steken. Ik zou graag tvout hebben om mijn divxen op tv te zien.

Kunnen jullie mij soms een kaart geven die aan dit alles voldoet.

Greetz

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Heb je zelf al een beetje gezocht naar dit soort kaartjes? En zoja, welke heb je dan al allemaal gevonden?

Daar bereik je al heel wat meer mee dan nu, dit topic gaat ook vast op slot vrees ik, als je niet meer info geeft dan dit...

anyway, ik heb zelf een G-Force 2 MX-400 met TV-Out, die voldoet prima.

Is volgens mij op dit moment ook nog het beste wat je kunt krijgen voor PCI. Tis gewoon nogal moeilijk om aan PCI-kaartjes te komen (lees: het overgrote aanbod is toch AGP-gericht)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

www.alternate.nl

PCI kaarten kijken en je hebt zo al een idee wat ze zo'n beetje hebben en wat het kost :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Query=pci+tv

:Y)

Of wat winkeltjes mailen of ze nog restjes over hebben. Worden die dingen uberhaupt nog gemaakt :o

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Jammer eigenlijk dat Ati geen pci kaartjes heeft met Tv-out :(
Die Rage Xpert 2000 Tv-out kaartjes hebben namelijk wel ff een stukkie mooiere beeldkwaliteit dan die geforce 2 mx-jes :(

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nou ik heb geen enkele klacht over mn G-Force qua beeldkwaliteit op mn TV hoor...

Ik was _heel_ erg verbaasd de eerste keer dat het er gewoon zo mooi uit zag.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je kunt natuurlijk ook een AGP kaartje gebruiken en dan een AGP ->PCI convertor gebruiken.

dan kun je wel een ATI gebruiken als je dat wilt (die zijn ihmo toch beter dan de gemiddelde GF wat beeldkwaliteit betreft)

Verwijderd

[search=PCI tv-out]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.