heb ik ook, als je hem goed koelt moet het beter gaan. Ik zou deze in ieder geval terugsturen naar IBM
Ga maar vast een backup maken en ga terug met die HD.
Rare geluiden uit een nieuwe HD horen niet er zit toch nog wel garantie op ?
Rare geluiden uit een nieuwe HD horen niet er zit toch nog wel garantie op ?
ja hij is nog geen maand oud
edit: ik ga ff die fitnesstest doen, kijken oftie wat
zegt
edit: ik ga ff die fitnesstest doen, kijken oftie wat
zegt
ik heb al 2 IBM hdd's moeten terug brengen en vlak voordat ze dood gingen kreeg ik ook dat piep tak kgggggg tak geluidje..
alvast een backup is niet onverstandig...
alvast een backup is niet onverstandig...
Verwijderd
IBM gaat de laatste tijd de verkeerde kant op met haar schijven. Steeds meer kl88 over snel crashende schijven en vage geluiden. Als ik jou was zou ik idd snel zijn met backuppen en (als je nog de mogelijkheid hep) ruilen tegen een Maxtor (believe me they're takin' over tha HD-world).
Ut komt er iig op neer dat je HD idd gaat sterven, en ut lijkt er op dat ut een snelle dood gaat worden (kom op IBM een maand!!!:()
Ut komt er iig op neer dat je HD idd gaat sterven, en ut lijkt er op dat ut een snelle dood gaat worden (kom op IBM een maand!!!:()
Drive fitness test zegt (hoe kan het ook anders) dat er geen fouten zijn...
de drive temp is 31 graden dus laag...
beetje vaag
Edit: ik ga iig nog ff wa back-upen
en morgen em nog es flink laten stressen met die fitness test, er zit nog 11 maanden garantie op dus ik kijk
het nog ff aan...
thanx voor de replaais
beetje vaag
en morgen em nog es flink laten stressen met die fitness test, er zit nog 11 maanden garantie op dus ik kijk
het nog ff aan...
thanx voor de replaais
euhm er zit 3 jaar garantie op een hddOp donderdag 04 juli 2002 01:06 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
Drive fitness test zegt (hoe kan het ook anders) dat er geen fouten zijn...
beetje vaag
het nog ff aan...
thanx voor de replaais
Niet als je een eikel van een winkelier hebt die je een OEM schijf verkocht heeftOp donderdag 04 juli 2002 01:20 schreef sPiNe het volgende:
[..]
euhm er zit 3 jaar garantie op een hdd
Zoef
naar mijn weten heb je zoiezo 3 jaar fabrieksgarantie..Op donderdag 04 juli 2002 01:28 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet als je een eikel van een winkelier hebt die je een OEM schijf verkocht heeftterwijl hij verzekerd heeft dat dat niet zo is (Space Promotion is daar goed in).
Heb het net ff gecheckt, zit inderdaad 3 jaar garantie op
hij heeft in de tussen tijd btw geen rare dingen meer gedaan... ik wacht nogsteeds af
Geloof me, ik heb het geprobeerd. Uiteindelijk heeft SP het wel opgelost, maar waren we wel heel wat tijd en telefoontjes verder. Uiteindelijk boeit die honderd Euro nog niet eens echt, maar alle klote ergenis die je hebt omdat je je schijf niet gewoon in een envelop kunt stoppen (Op donderdag 04 juli 2002 01:36 schreef sPiNe het volgende:
[..]
naar mijn weten heb je zoiezo 3 jaar fabrieksgarantie..
Zoef
Indien je krrr krrr krrr te horen krijgt is het een kwestie van tijd, bij mij begon het ook zo.
What if this weren't a hypothetical question?
Pagina: 1