Toon posts:

Telnet proggie (met proxy)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo...

Ik heb zo overal eens gezocht... maar kon niet echt wat vinden...
Wat ik zoek is een telnet CLIENT, die de mogelijkheid heeft via een proxy server te connecten... het moet een SINGLE file progamma zijn (vanwege systeem restricties)... dus geen install e.d.

Kent iemand iets?
plz plz! :D

Verwijderd

putty is een single file telnet progje.

Grtz.

Verwijderd

volgens mij kan putty niet over een proxy (en logisch)

Verwijderd

Topicstarter
hoezo is dat logisch?

putty net effe gedownload... kan inderdaad niet via proxy... enig idee hoe we dit gaan oplossen? of andere programma's misschien? a-la putty...

Verwijderd

zoek eens op bouncer. Hiermee kun je een lokale poort redirecten over een proxy :)

dus telnet localhost 23 --> www.mijnhost.nl 23

Verwijderd

Topicstarter
ik ken niet gaan redirecten... ivm restricties...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is het een UNIX-proxy? dan putty naar proxy, daar inloggen, en dan daar telnet naar buiten. Is het een NT-proxy, dan kun je het toch echt vergeten!

Ik neem aan dat je op je werk zit? Die hebben niet voor niks proxy's en firewall's (ook nog zoiets, komt met telnet maar eens door een goede firewall heen buiten de beheerder om |:( ) Is integraal onderdeel van de netwerkbeveiliging; dus geen wonder dat je daar niet doorheen komt. Da's namelijk precies de bedoeling B-)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

verkeerd gelezen.

Verwijderd

Topicstarter
msn mag ook niet... ook geblockt
via proxy:1080 lukt het wel... dus ik wil het ook proberen met telnet nu.. zodat ik op mijn server kan inloggen en mijn mail kan checken... heheh
Pagina: 1