in [topic=541784/1]
en toen gaf ie al problemen!
Ehm, ja 
Topix is idd brak
Topix is idd brak

Topix brak?
Njah react ligt niet voor niks in de la..
Njah react ligt niet voor niks in de la..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
en nu geeft ie weer problemen als ik de bovenste van deze pagina wil aanpassen???!!!, dan geeft ie
code:
1
| in [topic=541784/1] :P en toen gaf ie al problemen! |
Da's geen probleem hoor. Da's gewoon geparsed...Op donderdag 04 juli 2002 00:01 schreef DaMorpheus het volgende:
en nu geeft ie weer problemen als ik de bovenste van deze pagina wil aanpassen???!!!, dan geeft ie
code:
1 in [topic=541784/1] :P en toen gaf ie al problemen!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat soort dingen gebeuren wel vaker jah...... Valt weinig aan te doen behalve met hdd's autoreply aankomen of met een Traag/Webgoodie plaatje.
T zal allemaal beter worden
bron [url="http://www.winamp.com/download/[img]"i/s/puh2.gif"[/img]
bron [url="http://www.winamp.com/download/[img]"i/s/puh2.gif"[/img]
Dat hoort zo hoor, da's een makkelijkere manier van typen:Op donderdag 04 juli 2002 00:01 schreef DaMorpheus het volgende:
code:
code:
1
| [forum=LA] |
levert op [forum=15]
Als je dit nou een half jaar geleden gepost had okee.. maar om nu twee weken zo'n korte tijd voor de invoering van React nog te gaan zeuren over Topix-bugs
..

em, nee, want alle tekst die ervoor staat valt weg!Op donderdag 04 juli 2002 00:03 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Dat hoort zo hoor, da's een makkelijkere manier van typen:
code:
1 [forum=LA]
levert op [forum=15]
Jah..Op donderdag 04 juli 2002 00:03 schreef Kjev het volgende:
Als je dit nou een half jaar geleden gepost had okee.. maar om nu twee weken zo'n korte tijd voor de invoering van React nog te gaan zeuren over Topix-bugs..

Dat plaatje heb ik nog ergens.. ook de vernieuwde react versie.. die van cheetah (de puinhopen van acht jaar Parse)Op donderdag 04 juli 2002 00:02 schreef m-m het volgende:
Dat soort dingen gebeuren wel vaker jah...... Valt weinig aan te doen behalve met hdd's autoreply aankomen of met een Traag/Webgoodie plaatje.
topix wordt niet afgeschreven hoor! Zal nog wel verkocht kunnen worden ofzo, en anders wordt het toch nog gebruikt op fok!forum ofnie>?Op donderdag 04 juli 2002 00:03 schreef Kjev het volgende:
Als je dit nou een half jaar geleden gepost had okee.. maar om nu twee weken zo'n korte tijd voor de invoering van React nog te gaan zeuren over Topix-bugs..
jij blind zijn:Op donderdag 04 juli 2002 00:04 schreef jorentref het volgende:
mee see no problem???????
code:
1
| in winamp (full) speelt geen wma files af deed ik even bron [TOPIC=541784/1//][NOHTML]winamp (full) speelt geen wma files af[/NOHTML][/TOPIC][/sub] en toen gaf ie al problemen! |
geeft bij wijziging:
code:
1
| in [topic=541784/1] :P en toen gaf ie al problemen! |
Njah maar dan moet je op Fok! wezen voor bugmeldingen waar 80% zeker toch niks meer aan gedaan wordOp donderdag 04 juli 2002 00:05 schreef DaMorpheus het volgende:
[..]
topix wordt niet afgeschreven hoor! Zal nog wel verkocht kunnen worden ofzo, en anders wordt het toch nog gebruikt op fok!forum ofnie>?
das toch goed?Op donderdag 04 juli 2002 00:06 schreef DaMorpheus het volgende:
[..]
jij blind zijn:
( layoutverneukend iets )
das helemaal de bedoeling hoor, daarmee trekt Topix direct uit de database hoe het topic heet enzo en een mooi linkje.. wees blij
Anders verkloot je dr layout ff..Op donderdag 04 juli 2002 00:06 schreef DaMorpheus het volgende:
[..]
jij blind zijn:
code:
1 2 3 in winamp (full) speelt geen wma files af deed ik even bron [TOPIC=541784/1//][NOHTML]winamp (full) speelt geen wma files af[/NOHTML][/TOPIC][/sub] en toen gaf ie al problemen!
geeft bij wijziging:
code:

nee, want de titel != gelijk aan titel+mijn tekst van twee woorden erachter!Op donderdag 04 juli 2002 00:07 schreef m-m het volgende:
[..]
das toch goed?
das helemaal de bedoeling hoor, daarmee trekt Topix direct uit de database hoe het topic heet enzo en een mooi linkje.. wees blij
Boei als ie het goed weergeeft? :Op donderdag 04 juli 2002 00:10 schreef DaMorpheus het volgende:
[..]
nee, want de titel != gelijk aan titel+mijn tekst van twee woorden erachter!
Trouwens dit word toch niet meer gefixed. Dan zul je naar het Fok!forum moeten, Daar loopt de developer nog rond. Hier niet meer omdat t.net geen contract meer heeft.
gaf t nie goe weer, dus boeie nieOp donderdag 04 juli 2002 00:12 schreef Destruction het volgende:
[..]
Boei als ie het goed weergeeft? :
Trouwens dit word toch niet meer gefixed. Dan zul je naar het Fok!forum moeten, Daar loopt de developer nog rond. Hier niet meer omdat t.net geen contract meer heeft.
en boeit me niet of developer t ziet, meldt alleen effe
Njah maar als je het gefixed wil hebben moet je het hier dus niet melden. De admins kunnen/willen er zelf niks meer aan doen.Op donderdag 04 juli 2002 00:13 schreef DaMorpheus het volgende:
[..]
gaf t nie goe weer, dus boeie nie
en boeit me niet of developer t ziet, meldt alleen effe
Topix brak? Nooit wat van gemerkt 
[b][quote]
[list]
[url="http://[/b] [/quote] [/list]"][/b][/quote][/list][/url]
[b][quote]
[list]
[url="http://[/b] [/quote] [/list]"][/b][/quote][/list][/url]
FOK! maakt topix niet, dus bugmeldingen hoef je niet daar te melden.Op donderdag 04 juli 2002 00:06 schreef Destruction het volgende:
[..]
Njah maar dan moet je op Fok! wezen voor bugmeldingen waar 80% zeker toch niks meer aan gedaan word
Ok maar van hier uit word het zoieso niet gefixed.Op donderdag 04 juli 2002 11:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
FOK! maakt topix niet, dus bugmeldingen hoef je niet daar te melden.
klopt, er is een plek waar het wel moet en dat is bugs.topix.nl
.
Wij kunnen er inderdaad niets mee, bij ons zal een eventuele nieuwe build (gaan die nog komen?
) er ook niet opkomen.
Moet ik zeggen dat op wat quote list code tag en parse problemen na het forum wel erg goed is
.
Werkt snel en lekker
.
Wij kunnen er inderdaad niets mee, bij ons zal een eventuele nieuwe build (gaan die nog komen?
Moet ik zeggen dat op wat quote list code tag en parse problemen na het forum wel erg goed is
Werkt snel en lekker
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar dan heb je het ook wel gehad..Op donderdag 04 juli 2002 11:51 schreef JvS het volgende:
klopt, er is een plek waar het wel moet en dat is bugs.topix.nl.
Wij kunnen er inderdaad niets mee, bij ons zal een eventuele nieuwe build (gaan die nog komen?) er ook niet opkomen.
Moet ik zeggen dat op wat quote list code tag en parse problemen na het forum wel erg goed is.
Werkt snel en lekker.
Ga trouwens nou niet ineens belachelijk hoge verwachtingen van react hebben.
Want geen enkel stuk software is bugvrij, dus ook react niet.
Een ieder die straks een opmerking ala 'Heey een bug en dat &$%^#$%#$ react was toch zo goed?' heeft dat compleet aan zichzelf te danken...
Een ieder die straks een opmerking ala 'Heey een bug en dat &$%^#$%#$ react was toch zo goed?' heeft dat compleet aan zichzelf te danken...
Owh i know.Op donderdag 04 juli 2002 13:32 schreef ACM het volgende:
Check bugmeldingen op huischkamer.tweakers.net maar es..
Verwijderd
Spijt me zeer or, maar ik vind dat de crew zelf wel een beetje bug hype rond Topix heeft gecreerd. Aan de gebruikers kant werkt het gewoon goed en snel. Op een paar dingentjes in de UBB parser na. Je hebt zelf ooit eens in een topic gezet dat de search van topix niet eens zo slecht was, behalve dan het usersname gedeelte.Op donderdag 04 juli 2002 13:32 schreef ACM het volgende:
Toch denk k dat je kan zeggen dat Topix doet wat 't moet doen, snel zijn en een fucking grote hoop posts en users bewaren en verwerken. (En doet dat imho ook nog goed.)
Dus waarom er vanuit de crew altijd zo anti-topix gereageerd is, komt omdat de backend zo brak is al weet ik wat, of ze gewoon ruzie (oid) hebben met Android. Dat je geen suport meer hebt ok, is verdomde lastig maar imho iets tussen Tweakers.net BV en Android en had echt niet in elk topix probleem draadje in LA gehoord.
En nu lijkt het wel of wat de heletijd gebeurt is bij Android/Topix, niet mag gebeuren bij Parse/React. Lijkt me zo'n beetje een vriendjespolitiek gebeuren.
Dit alles niet bedoeld als flame oid, maar iig komt 't zo beetje bij mij over.
Pardon? Hebben wij een anti topix hype gemaakt?Op donderdag 04 juli 2002 15:27 schreef Tweaky het volgende:
[..]
Spijt me zeer or, maar ik vind dat de crew zelf wel een beetje bug hype rond Topix heeft gecreerd. Aan de gebruikers kant werkt het gewoon goed en snel. Op een paar dingentjes in de UBB parser na. Je hebt zelf ooit eens in een topic gezet dat de search van topix niet eens zo slecht was, behalve dan het usersname gedeelte.
We kregen geen support meer, verder is de basics van dit forum (nu eindelijk) heel goed.. Dat was tot een versie of 1 geleden wel heel anders!
De backand is door onszelf uitgebreid (chem en ACM met een l33tscript) en dat werkt prima. Dat we geen support krijgen, mogen we toch gewoon zeggen? Wat is daar nou een probleem aan? Mensen vragen "waarom gebeurt er niets", moeten we dan niets gaan zeggen??? Als het relevant is, zeggen we gewoon hoe het zit. Daar is niets mis mee hoor... En dat mensen dat niet fijn vinden en dat er op een gegeven moment grapjes over komen is te verwachten als je 8 maanden met een niet updatend forum zit..Toch denk k dat je kan zeggen dat Topix doet wat 't moet doen, snel zijn en een fucking grote hoop posts en users bewaren en verwerken. (En doet dat imho ook nog goed.)
Dus waarom er vanuit de crew altijd zo anti-topix gereageerd is, komt omdat de backend zo brak is al weet ik wat, of ze gewoon ruzie (oid) hebben met Android. Dat je geen suport meer hebt ok, is verdomde lastig maar imho iets tussen Tweakers.net BV en Android en had echt niet in elk topix probleem draadje in LA gehoord.
Hoe bedoel je?En nu lijkt het wel of wat de heletijd gebeurt is bij Android/Topix, niet mag gebeuren bij Parse/React. Lijkt me zo'n beetje een vriendjespolitiek gebeuren.
Dat vind ik niet.Op donderdag 04 juli 2002 15:27 schreef Tweaky het volgende:
Spijt me zeer or, maar ik vind dat de crew zelf wel een beetje bug hype rond Topix heeft gecreerd.
Er zitten zat (?) bugs/rare dingen in waar jij waarsch geen weet van hebt.
Die, hadden we nog support gehad, allang gefixed hadden moeten zijn.
Maar dat soort dingen moesten we gewoon om heen werken.
Je ziet mij ook nergens zeggen dat topix slecht is!Aan de gebruikers kant werkt het gewoon goed en snel. Op een paar dingentjes in de UBB parser na. Je hebt zelf ooit eens in een topic gezet dat de search van topix niet eens zo slecht was, behalve dan het usersname gedeelte.
De search was bijv niet ontworpen voor deze hoeveelheid users/messages.
Klopt, maar doet niet alle onderdelen helemaal goed.Toch denk k dat je kan zeggen dat Topix doet wat 't moet doen, snel zijn en een fucking grote hoop posts en users bewaren en verwerken. (En doet dat imho ook nog goed.)
Zoals jvs zegt.Dus waarom er vanuit de crew altijd zo anti-topix gereageerd is, komt omdat de backend zo brak is al weet ik wat, of ze gewoon ruzie (oid) hebben met Android. Dat je geen suport meer hebt ok, is verdomde lastig maar imho iets tussen Tweakers.net BV en Android en had echt niet in elk topix probleem draadje in LA gehoord.
We kunnen we onze mond houden als iemand wat vraagt, maar dan gaan ze na verloop van tijd toch om een reden vragen.
En dat 8 maanden lang volhouden is best lastig met onze open structuur...
We hebben overigens altijd geprobeerd de flames (flames, niet de klachten) van users naar topix te onderdrukken (en de modjes horen sowieso nergens te flamen) gewoon om onze klant/leverancier relatie een beetje netjes te houden.
Dat is af en toe veel erger geweest dan nu.
En daar baalden we erg stevig van hoor.
Bovenstaande willen we gewoon niet nog eens, dat geflame op de leverancier etc etc.En nu lijkt het wel of wat de heletijd gebeurt is bij Android/Topix, niet mag gebeuren bij Parse/React. Lijkt me zo'n beetje een vriendjespolitiek gebeuren.
En dat gaat er wel komen als men nu al de boel de hemel in gaat prijzen en dan straks ineens bugs tegen komt waar ze van vinden dat dat absoluut niet kan...
Wederom, als er bugs in React blijken te zitten zullen we dat zeker niet onderdrukken, tenzij het dusdanig ernstig is dat het alle gebruikers benadeeld dan zullen we proberen eerst de boel te fixen en evt daarna pas te melden...
Ik snap 'm nu wel... Maar weet je wat het is? er staat nu een TESTforum waarin de engine getest wordt en waar een tijdelijke layout op zit. En iedereen zit maar te zeuren over de layout, terwijl er wel gewoon bugs gevonden worden en er veel info over de load enzo binnenkomen. Bugmeldingen mogen ook prima, maar zeiken dat het nieuwe forum maar kut is met argumenten die alleen maar over de layout/template van het nieuwe forum te maken hebben (mouse overs, grote HTML pagina's etc) is inderdaad niet de bedoeling. Het mag best gemeld worden, maar we mogen er toch wat aan doen (scheldpartijen en niet opbouwende kritiek-gezeik om niets sluiten) om een gelijk verstoorde verhouding te voorkomen?En nu lijkt het wel of wat de heletijd gebeurt is bij Android/Topix, niet mag gebeuren bij Parse/React. Lijkt me zo'n beetje een vriendjespolitiek gebeuren.
Of is dat "vriendjespolitiek"... Ik snap die gedachtengang echt niet...
Verwijderd
Ok, het woord vriendjespolitiek was beetje verkeerde woordkeus van mijn kant. sorry.
Het valt me gewoon op, dat er als er iets met Topix was er altijd de spot gedreven werd met Topix en Android. Als Android (jullie leverancier) een probleem met jullie heeft, en dat wederzijds is, hoort dat naar mijn mening gewoon niet bespottend behandeld te worden. En vecht je dat uit in een niet publieke omgeving. (IMHO)
Er is gewoon 1 keer in een groot topic uitgelegt dat er geen suport meer was, en dat er een nieuw forum zou komen. Snap k nog steeds niet waarom er dan zo lang elke keer negatief gedaan moest worden. Het was bekend, so be it. Om 't nog maar niet te hebben om dat Topix voor Dummies. Op zicht een leuk plaatje or, maar ie kwam op den duur zelfs voor bij in topics waar 't de gebruiker z'n fout was.
Ja ik weet dat dat plaatje niet meer gepost mag worden, maar waarom dat zo lang heeft moeten duren?
Dat als je een user op de suport etc. wijst bij problemen snap k wel. JvS zegt 't al, 't is relevant. Maar dat je users toelaat om reacties als:
JvS: Je snapt wat k bedoelde met dat vriendjes politiek
En gaat 't dan nog eens op layout zaken schuiven ? Uhmm, als je me ook maar 1 post van mij kan laten zien waar ik iets zeg over de layout van React, krijg je van mij een krat bier naar keuze. 
Zo als k al zei is "vriendjes politiek" een verkeerde woord keuze van mij. Het valt gewoon op dat alles wat bij Android/ Topix toegestaan werd aan reacties, vooral in het begin van de ellende nu bij Parse uit den boze is. Vind k overigens een positive verandering or. Het verschil wat er alleen tussen zit valt me gewoon heel erg op.
Mocht 't nog niet duidelijk zijn, dit alles is echt niet bedoeld als flame oid, enkel een beetje irritatie aan mijn kant over die anti-topix houding.
Het valt me gewoon op, dat er als er iets met Topix was er altijd de spot gedreven werd met Topix en Android. Als Android (jullie leverancier) een probleem met jullie heeft, en dat wederzijds is, hoort dat naar mijn mening gewoon niet bespottend behandeld te worden. En vecht je dat uit in een niet publieke omgeving. (IMHO)
Er is gewoon 1 keer in een groot topic uitgelegt dat er geen suport meer was, en dat er een nieuw forum zou komen. Snap k nog steeds niet waarom er dan zo lang elke keer negatief gedaan moest worden. Het was bekend, so be it. Om 't nog maar niet te hebben om dat Topix voor Dummies. Op zicht een leuk plaatje or, maar ie kwam op den duur zelfs voor bij in topics waar 't de gebruiker z'n fout was.
Ja ik weet dat dat plaatje niet meer gepost mag worden, maar waarom dat zo lang heeft moeten duren?
Dat als je een user op de suport etc. wijst bij problemen snap k wel. JvS zegt 't al, 't is relevant. Maar dat je users toelaat om reacties als:
ed. laat plaatsen, vind ik persoonlijk gewoon een flame.Topix![]()
JvS: Je snapt wat k bedoelde met dat vriendjes politiek
Zo als k al zei is "vriendjes politiek" een verkeerde woord keuze van mij. Het valt gewoon op dat alles wat bij Android/ Topix toegestaan werd aan reacties, vooral in het begin van de ellende nu bij Parse uit den boze is. Vind k overigens een positive verandering or. Het verschil wat er alleen tussen zit valt me gewoon heel erg op.
Mocht 't nog niet duidelijk zijn, dit alles is echt niet bedoeld als flame oid, enkel een beetje irritatie aan mijn kant over die anti-topix houding.
Ik d8 eerst ook dat het een bug was maar dat is het dus zeker nietOp donderdag 04 juli 2002 00:44 schreef MikeN het volgende:
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Wij irriteren ons er ook aan hoorOp donderdag 04 juli 2002 19:44 schreef Tweaky het volgende:
Het valt gewoon op dat alles wat bij Android/ Topix toegestaan werd aan reacties, vooral in het begin van de ellende nu bij Parse uit den boze is. Vind k overigens een positive verandering or. Het verschil wat er alleen tussen zit valt me gewoon heel erg op.
En dat is een van de redenen van de verandering.
Ik persoonlijk zeker aan dat dat topix voor dummies te pas en te onpas werd getoond.
Pagina: 1