Lijkt mij idd een poort om een videocamera aan te hangen oid..
maar err.. staat dat niet in de handleiding?
maar err.. staat dat niet in de handleiding?
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Handleiding heb ik niet.
Laptop is een testding van de zaak.
Zo'n oudje, je kent het misschien wel.
De technische afdeling heeft "afdankertjes" en de verkopers lopen met stoeptegels rond die alles kunnen incl. koken/wassen en strijken!
Laptop is een testding van de zaak.
Zo'n oudje, je kent het misschien wel.
De technische afdeling heeft "afdankertjes" en de verkopers lopen met stoeptegels rond die alles kunnen incl. koken/wassen en strijken!
Verwijderd
Leuk afdankertje met een DVD speler 9~
Lijkt me dus redelijk nieuw dus het lijkt me ook niet onverstandig even op de site van de fabrikant te kijken.
Lijkt me dus redelijk nieuw dus het lijkt me ook niet onverstandig even op de site van de fabrikant te kijken.
Maar dan weet de afdeling verkoop dat toch wel?
Koop al mijn ads!
Eeehhh.....Firewire?? Op een PII-266Mhz,5.1GB HDD, DVD, 160MB ???Op woensdag 03 juli 2002 23:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
kan firewire zijn
die heb je in verschillende uitgangen
Dacht ut nie he!
Lijkt ook wel op de poort die Toshiba gebruikt voor de externe floppy drive.
Maar dan snap ik even niet wat die camera er naast doet.
Externe floppy aansluiting zit aan de linkerkant samen met 2 USB poorten achter een klepje.Op woensdag 03 juli 2002 23:56 schreef L_Jinx het volgende:
Lijkt ook wel op de poort die Toshiba gebruikt voor de externe floppy drive.
Verwijderd
Na ong 1 minuut googlen deze site gevonden:
http://www.e-laptop.com/catalog/toshiba/780dvd8.shtml
Daar staan alle interfaces. Ik zou gewoon even het lijstje nalopen, totdat je er een tegenkomt die je niet kan thuisbrengen bij de andere connectors, en dan heb je hem waarschijnlijk
Wat ben ik toch weer aardig he
http://www.e-laptop.com/catalog/toshiba/780dvd8.shtml
Daar staan alle interfaces. Ik zou gewoon even het lijstje nalopen, totdat je er een tegenkomt die je niet kan thuisbrengen bij de andere connectors, en dan heb je hem waarschijnlijk
Wat ben ik toch weer aardig he
Effe beetje klikke op de toshiba web site (www.toshiba.com hoe komen ze d'r op?):
code:
1
| One External Camera port Yes: Right side (Proprietary 26-pin connector) |
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Die poort is inderdaad voor een camera. Het gaat dan wel om de Video Conferencing kit welke optioneel is.
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Jongens, thanx allemaal!
Ik ben weer gelukkig...
Ben benieuwd of iemand nog zo'n kit heeft liggen.
Ik ben weer gelukkig...
Ben benieuwd of iemand nog zo'n kit heeft liggen.
Pagina: 1