Toon posts:

wel of niet doen: T39m voor 6310i ruilen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de mogelijkheid om mijn ericsson T39m te ruilen tegen een nokia 6310i.

kwa specificaties zijn ze behoorlijk gelijk, alleen 6310i heeft java plus cool blue screen.

Wat zouden jullie doen?
graag advies en ervaringen met de 6310i zijn welkom.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

Heeft die Nokia al software update gedaan? als het niet is dan beter niet. Want die nokia heeft nog software probleem. De bleutooth werk niet met andere merken bleutooth

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

Doen de nokia is een stuk nieuwere telefoon met java en bovendien is ie een behoorlijk stuk duurder dan je t39 dus als je hem achteraf niks vind kun je hem altijd nog verkopen en er weer een t39m met een beetje winst voor terug kopen :)

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
6310i heeft alleen bluetooth data profiel, waarmee je de foon als modem kan gebruiken, maar geen spraak profiel voor headset.

En het formaat van een 6310i is een beetje groot, is iets voor iemand die z'n foon in een koffer stopt, zoals een zakenman en niet voor iemand die z'n foon in z'n broekzak stopt, tenzij het een skater ofzo is, met van die lompe zakken.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 23:16 schreef Z___Z het volgende:
6310i heeft alleen bluetooth data profiel, waarmee je de foon als modem kan gebruiken, maar geen spraak profiel voor headset.
en waarom is er dan een bluetooth headset van nokia voor de 6310i :?

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17
Op woensdag 03 juli 2002 23:29 schreef demonz het volgende:

[..]

en waarom is er dan een bluetooth headset van nokia voor de 6310i :?
Is de bleutooth headset van Nokia dan al uit?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-04 21:50
Op donderdag 04 juli 2002 00:09 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

Is de bleutooth headset van Nokia dan al uit?
zie http://www.nokia.nl/6310i/nl/acc_wearables.html

• Kiki
Op donderdag 04 juli 2002 01:53 schreef harryslinger het volgende:

[..]

zie http://www.nokia.nl/6310i/nl/acc_wearables.html
Ik weet wel dat ie bestaat maar is het al daadwerkelijk in de telefoonwinkel?

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Op woensdag 03 juli 2002 23:16 schreef Z___Z het volgende:

En het formaat van een 6310i is een beetje groot, is iets voor iemand die z'n foon in een koffer stopt, zoals een zakenman en niet voor iemand die z'n foon in z'n broekzak stopt, tenzij het een skater ofzo is, met van die lompe zakken.
Er is ook al een bleutooth-carkit die goed werkt, en over dat formaat, ik heb hem altijd in mijn broekzak van mijn spijkerbroek, en nergens last van. Ik zou absoluut voor de 6310 gaan

• Kiki
Op donderdag 04 juli 2002 13:04 schreef Lars het volgende:

[..]

Er is ook al een bleutooth-carkit die goed werkt, en over dat formaat, ik heb hem altijd in mijn broekzak van mijn spijkerbroek, en nergens last van. Ik zou absoluut voor de 6310 gaan
Van welke merk is die bluetooth carkit? Want ik ken alleen die van Sonyericsson. Is het al leverbaar? En wat is de prijs ervan?

Persoonlijk vind ik de t39 mooier dan de 6310. Maar ja smaken verschillen heh.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 11:41

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Van Nokia zelf, zie deze URL

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
welke kleur is trouwens het mooiste. ik neig naar lightening silver, maar gaat misschien vervelen, wat vinden jullie

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04 11:41
Op woensdag 03 juli 2002 23:01 schreef limit28 het volgende:
Heeft die Nokia al software update gedaan? als het niet is dan beter niet. Want die nokia heeft nog software probleem. De bleutooth werk niet met andere merken bleutooth
Ik heb al een bluetooth verbinding gehad tussen mijn 6310i en een Palm, werkte prima.

no animals were harmed during the production of this message

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-04 16:18

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 05 juli 2002 13:37 schreef demonz het volgende:
welke kleur is trouwens het mooiste. ik neig naar lightening silver, maar gaat misschien vervelen, wat vinden jullie
de zilveren; dat staat het mooiste met het blauwe scherm!

de Nokia carkit komt volgens henzelf deze maand uit (...) maar er is een goed alternatief; de Parrot CK-3000 bluetooth carkit.

de BT headsets van Motorola en Ericsson werken trouwens ook prima op de 6310/6310i.
Pagina: 1