theforumisdown doet t (af en toe) niet meer! als je geen plaatjes ziet, check http://spyrothedragon.freeservers.com/
En eindelijk is ie af!
De VIA Eden uit de inkoopactie is ingebouwd in de volgende unit:

Hardware:
Via Eden (duhh) 800 mhz; 128 MB PC133; 80GB Maxtor@5400 (lekker stil); Voeding Mini-ATX uit inkoopactie Epsilon 90watt; en veeeel, heel veel spul van Conrad & Display.....
Case material:
18 mm MDF bekleed met hand-brushed ALU (
lekker schuren, schuren, schuren)
2 platen plexi 5mm dik van ABCplastics A'dam (bedankt BartB)
met lichtje aan:

Een blik op de binnenkant:

note 1: het powerledje en ook het hdd ledje zijn blauw; door de foto rood....
note 2: de twee on/off switches rechts zijn voor: voedingsfan; CCFL's
note 3: de koeler op de heatsink van de proc is er af en vervangen door een 80mm fan van 7 euro
@ 5 volt..... die hoor je niet......
note 4: de voeding passief werd toch iets te warm (zeg maar heet.... daarom zit er een 60mm delta @ 5 volt in)
de voeding wat meer luchtdoorlatend gemaakt aan de achterkant:

en een foto van me hele setje:

Oja en wat doet ie
het is een MP3 machine voor in de woonkamer (geen gezeik meer met losse CD's; er staan [pats on] 31233 [pats off] nummers op)
Voor meer info over de besturing: [topic=425091]; mijn vorige box in de huiskamer, maar die vond ik een beetje lomp....
En eindelijk is ie af!
De VIA Eden uit de inkoopactie is ingebouwd in de volgende unit:

Hardware:
Via Eden (duhh) 800 mhz; 128 MB PC133; 80GB Maxtor@5400 (lekker stil); Voeding Mini-ATX uit inkoopactie Epsilon 90watt; en veeeel, heel veel spul van Conrad & Display.....
Case material:
18 mm MDF bekleed met hand-brushed ALU (
2 platen plexi 5mm dik van ABCplastics A'dam (bedankt BartB)
met lichtje aan:

Een blik op de binnenkant:

note 1: het powerledje en ook het hdd ledje zijn blauw; door de foto rood....
note 2: de twee on/off switches rechts zijn voor: voedingsfan; CCFL's
note 3: de koeler op de heatsink van de proc is er af en vervangen door een 80mm fan van 7 euro
note 4: de voeding passief werd toch iets te warm (zeg maar heet.... daarom zit er een 60mm delta @ 5 volt in)
de voeding wat meer luchtdoorlatend gemaakt aan de achterkant:

en een foto van me hele setje:

Oja en wat doet ie
Voor meer info over de besturing: [topic=425091]; mijn vorige box in de huiskamer, maar die vond ik een beetje lomp....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!