Enkele dagen geleden heb ik Nederlandstalige Windows 98 SE op Prosignia 300 (oude SCSI server) geinstalleerd. De installatie verliep erg goed...
Maar er is toch een probleempje over EISA windows driver (van Microsofts kant):
In apparatenbeheer staat er een uitroep teken op EISA-BUS, in de venster Apparaatstatus: Kan het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden omdat de computer twee EISA.VXD bustypen rapporteert. (Code 2)
Ik was echt verbijsterd toen ik "twee eisa.vxd bustypen" las... Ik heb even voor de controle of er twee eisa.vxd drivers zijn... Noppes!
Ik weet niet wat ik moet doen...
Ik ben ook bij Compaq en ook Microsoft support geweest, maar ik kan geen Compaq windows versie eisa.vxd driver vinden
Toen ik de driver niet kon vinden heb ik ook in beide supporten naar eisa probleem gezocht... Geen soortgelijk probleem
Maar de computer werkt verder goed... Maar ik snap de probleem niet zo goed
Ik wil graag dat vervelende probleem zo snel mogelijk opgelost worden. Heb jij een idee???
Maar er is toch een probleempje over EISA windows driver (van Microsofts kant):
In apparatenbeheer staat er een uitroep teken op EISA-BUS, in de venster Apparaatstatus: Kan het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden omdat de computer twee EISA.VXD bustypen rapporteert. (Code 2)
Ik was echt verbijsterd toen ik "twee eisa.vxd bustypen" las... Ik heb even voor de controle of er twee eisa.vxd drivers zijn... Noppes!
Ik weet niet wat ik moet doen...
Ik ben ook bij Compaq en ook Microsoft support geweest, maar ik kan geen Compaq windows versie eisa.vxd driver vinden
Toen ik de driver niet kon vinden heb ik ook in beide supporten naar eisa probleem gezocht... Geen soortgelijk probleem
Maar de computer werkt verder goed... Maar ik snap de probleem niet zo goed