Toon posts:

[WC] Enkele vragen met aankoop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal na de augustusmaand waterkoeling gebruiken voor mijn pc. Nu een paar vraagjes hierover:

- Is het nodig om een chipsetkoeler te kopen om de Northbridge te koelen als ik:
een K8 systeem zal kopen (pas in januari). Aangezien de geheugencontroller in de proc zal zitten; krijgt de northbridge dan nog warm ? Dus is dan nutteloos dat ik dan een chipsetkoeler koop ?

- Ik zal een koper cpublok/radiotor gebruiken. Mag ik het reservoir in aluminium maken of geldt dezelfde regel ivm chemische reacties (koper & alu = slecht) ?

- Ik zal een reservoir gebruiken van ong. 20 liter. Heeft het dan nog nut om radiator te gebruiken ?

- Ik wil LEDS in het reservoir zetten (alu reservoir met plexi window) Hoe moet ik de LEDS "siliconeren" ?

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:35

justifire

Shut up and squat !!

Op woensdag 03 juli 2002 22:21 schreef timdeh het volgende:
Ik zal na de augustusmaand waterkoeling gebruiken voor mijn pc. Nu een paar vraagjes hierover:

- Is het nodig om een chipsetkoeler te kopen om de Northbridge te koelen als ik:
een K8 systeem zal kopen (pas in januari). Aangezien de geheugencontroller in de proc zal zitten; krijgt de northbridge dan nog warm ? Dus is dan nutteloos dat ik dan een chipsetkoeler koop ?

- Ik zal een koper cpublok/radiotor gebruiken. Mag ik het reservoir in aluminium maken of geldt dezelfde regel ivm chemische reacties (koper & alu = slecht) ?

- Ik zal een reservoir gebruiken van ong. 20 liter. Heeft het dan nog nut om radiator te gebruiken ?

- Ik wil LEDS in het reservoir zetten (alu reservoir met plexi window) Hoe moet ik de LEDS "siliconeren" ?
-JA
-Liever niet
-JA
-Weet niet :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

1: als je een goede airflow hebt in je kast lijkt het me niet echt nodig

3: ligt eraan hoelang je je pc aanlaat staan:

24/7 radiator lijkt me toch wel handig
paar uurtjes per dag: kan wel zonder denk ik (correct me if I'm wrong)

op vraag 2 en 4 is mijn andwoord: ik heb geen idee (domme mij) >:)

[specs]