Toon posts:

Ms trainsimulator installeert niet ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeieavond,
Ik heb een raar probleem met ms trainsimulator ik probeer het spel te installeren alles werkt totdat de installatie balk op 1 bepaald file -109aa44c_y.raw gewoon helemaal stopt zonder enige aanleiding of foutmelding gewoon stopt het lijkt wel of de cp nog bezig is (hd-ledje blijft aan en pc blijft lawaai maken) maar hij blijft hangen op die file.
NIET LEUK :'( Ik heb al heel vaak geprobeert maar steeds blijft hij stoppen
Windows Me

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02
Geen krasjes op de cd of putjes?

zowieso is ME niet echt een stabiel OS. Is raadzamer om dan nog Win98 SE te gebruiken.

Toevallig heb ik het zelf ook net geinstalleerd op 2000 en dat ging perfect. Maar ja jouw cd is de mijne niet dus dat zegt niks.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al aan gedacht maar ik zie echt niets op de cd Heb em al 1000 keer afgeveegd met "cd-doekjes" en hij is volledig nieuw geen krasje te zien

• Hugo
Dan ben ik bang dat de boosdoener weleens ME zou kunnen zijn. Heb je het al geprobeerd op een andere pc te installeren?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
neen, maar vroeger voor de reset van men pc probeerde ik ook al (toen had ik nog windows 98) en toen had ik identiek hetzelfde probleem :?

• Hugo
apart? Een volgende vraag dan.. Is het spel origineel of is het een *kuch* kopie?

Verwijderd

Topicstarter
ORGineel !! Dat is nog het ergste koop je een spel kan je er niets mee aanvangen

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Probeer de cd eens naar je hd te kopieren en kijk of ie dan het bestandje pakt, doet ie het dan ook niet dan is de cd kapot.....

• Hugo
Op woensdag 03 juli 2002 22:22 schreef JustSomeone het volgende:
Probeer de cd eens naar je hd te kopieren en kijk of ie dan het bestandje pakt, doet ie het dan ook niet dan is de cd kapot.....
Is inderdaad een hele goede optie omdat eens te proberen.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 07:11
Op woensdag 03 juli 2002 22:23 schreef WorkForce het volgende:

[..]

Is inderdaad een hele goede optie omdat eens te proberen.
Als het niet lukt, gewoon naar de winkel gaan en een nieuwe set cd's vragen.
Aangezien ze hartstikke nieuwe zijn.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

Ðenk gewoon een fout op de cd zelf.. kan JIj niks aan doen en de computer ook niet.. Ga er mee terug naar de Sjop en vraag gewoon een nieuwe aan :) of heb ej er geen garant¡e meer op >?????????

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op woensdag 03 juli 2002 22:32 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

Als het niet lukt, gewoon naar de winkel gaan en een nieuwe set cd's vragen.
Aangezien ze hartstikke nieuwe zijn.
Precies als je hem dan origineel hebt.. wat doe je moeilijk ga terug naar de winkel en vraag een nieuwe :?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:27

Maxow

Hidden Sound System

:r :r MS Trainsim officieel :r :r , kzou gelijk geld terugvragen en ander spel kopen :P :r walg, kheb hem ook, maar dan 'wat minder officieel', je speelt dat een X en na 5 minuten issie weer van je hd.
Pagina: 1