Topic word gesloten nav veranderde FAQ

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Naar aanleiding van mijn topic hierzo [topic=541083/1/25]

Echter, ik ben er heilig van overtuigd dat er eerst stond dat het gedeeltelijk wel was toegstaan. Mijn vermoeden lijkt bevestigd te worden, door de datum en tijd van de laatste wijziging: "Dit bericht is gewijzigd door M@FI@ op 03-07-2002 19:27".

Mijn vraag is eigenlijk simpel, waarom word een topic gesloten, als men uitgaande van een FAQ waarin de regels staan, die tussentijds wordt gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Unlocken mag al maanden niet meer, nadat er een proces over geweest is. Er bestaat dacht ik een LA topic over, maar dan moet je ff zoeken ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Op woensdag 03 juli 2002 22:08 schreef Kamikazi het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic hierzo [topic=541083/1/25]

Echter, ik ben er heilig van overtuigd dat er eerst stond dat het gedeeltelijk wel was toegstaan. Mijn vermoeden lijkt bevestigd te worden, door de datum en tijd van de laatste wijziging: "Dit bericht is gewijzigd door M@FI@ op 03-07-2002 19:27".

Mijn vraag is eigenlijk simpel, waarom word een topic gesloten, als men uitgaande van een FAQ waarin de regels staan, die tussentijds wordt gewijzigd?
Die regel bestaat al langer. Hoe weet jij trouwens dat die regel nu pas is aangepast n.a.v. het wijzigings bericht? Vaker de FAQ lezen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 03 juli 2002 22:08 schreef Kamikazi het volgende:
Dan is het antwoord ook heel simpel.

Als ze jou topic open laten, en die is over een week nog active dan opent er iemand nog een topic en die wordt dan gesloten omdat het niet meer mag.

En dan krijg je het ik niet en hij wel verhaal.
Op woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef Traag het volgende:
Unlocken mag al maanden niet meer, nadat er een proces over geweest is. Er bestaat dacht ik een LA topic over, maar dan moet je ff zoeken ;)
Op woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef PcDealer het volgende:

[..]

Die regel bestaat al langer. Hoe weet jij trouwens dat die regel nu pas is aangepast n.a.v. het wijzigings bericht? Vaker de FAQ lezen.
Ehm sinds een paar maanden mocht unlocken onder voorwaarden :)

En dat is idd vanavond veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Er staat gewoon
Mag niet meer. :)
Waarschijnlijk hebben ze problemen gekregen ofzo, en hebben ze daarom de regels aangepast. Lijkt me logisch dat dit dan niet bestraft wordt ofzo, maar toch wel het topic gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 03 juli 2002 22:11 schreef Compubiter het volgende:
Er staat gewoon
[..]

Waarschijnlijk hebben ze problemen gekregen ofzo, en hebben ze daarom de regels aangepast.
Nee, dat niet maar staat in de (vernieuwde) faq waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op woensdag 03 juli 2002 22:12 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Nee, dat niet maar staat in de (vernieuwde) faq waarom
OK, oncontroleerbaar dus. Maar dat staat gewoon in die FAQ, dus lijkt mij een LA-topic een beetje overbodig. Het topic zal er niet door open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de vernieuwde faq daar staat het in, betekent gewoon dat we dit consequent moeten gaan toepassen.

/me wist dat er een LA topic over zou komen.

Ik moet waarzegger worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 03 juli 2002 22:16 schreef M@FI@ het volgende:
Lees de vernieuwde faq daar staat het in, betekent gewoon dat we dit consequent moeten gaan toepassen.

/me wist dat er een LA topic over zou komen.
grmbl

*50€ aan M@FI@ geeft*
das de laatste keer dat wij gewed hebben :(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:40
Op woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef Traag het volgende:
Het mag wel. Alleen maakte de persoon in de proces gebruik van illegale software en werd daarop veroordeeld.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 22:16 schreef M@FI@ het volgende:
Houd dit dan in dat je nu alle oude topics gaat sluiten, enkel omdat er nu nieuwe regels gelden? Dat lijkt me gewoon zo vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 22:18 schreef Kamikazi het volgende:

[..]

Houd dit dan in dat je nu alle oude topics gaat sluiten, enkel omdat er nu nieuwe regels gelden? Dat lijkt me gewoon zo vreemd..
Nee topics die nu niet te zien zijn worden niet gesloten, alleen deze stond nog in de index. Vrij duidelijke zaak dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 22:18 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

Nee topics die nu niet te zien zijn worden niet gesloten, alleen deze stond nog in de index. Vrij duidelijke zaak dan. :)
Inderdaad, dan snap ik het :) Bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Iedereen blij :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.