Zit ik net een heel verhaal te typen hoe goed de modjes wel niet zijn.. word het topic gesloten..
Nou ja omdat ik alsnog mijn genoegen wil uiten over de modjes zet ik mijn reactie in een nieuw topic.
Hij mag van mij part direct weer gesloten worden zolang ik maar weet dat ik het niet voor niets getypt heb!!
Hij mag van mij part direct weer gesloten worden zolang ik maar weet dat ik het niet voor niets getypt heb!!
Ik vind de modjes, ook gewone mensen met een normaal leven, goed werk verrichten. ze zorgen ervoor samen met de gebruikers van het forum dat alles goed werkbaar blijft.
En ja niet iedereen kan blij gemaakt worden. Soms moet een topic gesloten worden omdat deze of al een keer eerder is geweest of gewoon niet voldoet aan de FAQ's. Hoe vervelend jij dat ook mag vinden is dat wel het beste systeem.
En oke soms gebeurd het nog wel dat een modje te snel een slotje hanteert maar ze zijn nooit bang dit toe te geven.
En een modje hoeft helemaal geen nerd te zijn. Ik ben de oppernerd en ben geen modje. De meeste modjes hier hebben een gewoon leven naast GOT. Ik ook maar ben het even kwijt.. zal wel onder de bank liggen.
De modjes zijn rechtvaardig, eerlijk, rechtdoor zee en behulpzaam. Daarbij zijn het vrijwilligers die alles doen in hun eigen tijd. Ik ben blij dat ze er zijn. Zonder hen zou het hier een grote janboel zijn.
Conclusie: De modjes verrichten goed werk en zijn daarom liev!!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear