20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nee. Dat plan is al meedere malen voorbij gekomen zonder enig succesOp woensdag 03 juli 2002 21:37 schreef Myst1k4l het volgende:
aparte sectie ? in deze catagorie, Phreak? Jij ideen?
Gezocht!
Router
bij de weg: heeft REACT geen subfora in een subfora?
dus dat je naar OCE gaat, en daar een forum IA hebt?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Verwijderd
idd, maar zowel jij als ik zijn geen adminOp woensdag 03 juli 2002 21:47 schreef Djoeba het volgende:
ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment ook gek werd van al die inkopacties, lijkt mij veel handiger als die allemaal bij elkaar worden gezet. Zeker omdat de meesten enorm groot worden en niet echt lekker voor de lay-out zijn.
Verwijderd
Nee helaas pindakaas niet, maar het is mischien een ideetjeOp woensdag 03 juli 2002 21:54 schreef Myst1k4l het volgende:
idd, maar zowel jij als ik zijn geen admin
Hoezo? Laupro heeft al een apparte site daarvoor gemaakt. Best wel overzichtelijk dacht ik zoOp woensdag 03 juli 2002 21:57 schreef Djoeba het volgende:
[..]
Nee helaas pindakaas niet, maar het is mischien een ideetje
Gezocht!
Router
dus je ben niet blij met mijn actie, fijn om dat te horenOp woensdag 03 juli 2002 21:34 schreef decramy het volgende:
Een maandje geleden was het alleen maar [INKOOP]******
Nu al veel [CM]********
Ik ben hier blij mee
Verwijderd
jah maar dat maakt het forum er niet meer overzichtelijk opOp woensdag 03 juli 2002 21:59 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Hoezo? Laupro heeft al een apparte site daarvoor gemaakt. Best wel overzichtelijk dacht ik zo
Verwijderd
oh handig, heb je een linkje?Op woensdag 03 juli 2002 21:59 schreef The Dolf het volgende:
Hoezo? Laupro heeft al een apparte site daarvoor gemaakt. Best wel overzichtelijk dacht ik zo
[edit] laat maar heb hem al, is inderdaad mooi en overzichtelijk
http://www.laupro.nlOp woensdag 03 juli 2002 22:02 schreef Djoeba het volgende:
[..]
oh handig, heb je een linkje?
Had je zelf ook kunnen verzinnen
Gezocht!
Router
Zijn hier btw nog Mgevent gangers? Check anders http://www.mgevent.com ...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Jep. Heel toevallg ga ik daar naar toe. 15min geleden ingeschrevenOp woensdag 03 juli 2002 22:38 schreef Scatman_II het volgende:
Mjah, ik zelf wou ook maar es gaan CMen
offtopic:
Zijn hier btw nog Mgevent gangers? Check anders http://www.mgevent.com ...
Gezocht!
Router
Hmz, ik moet nog vervoer regelen...Op woensdag 03 juli 2002 22:41 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Jep. Heel toevallg ga ik daar naar ote. 15min geleden ingeschreven
Hoe ga jij erheen? Is er ook een IRC chat voor?
Ik wil niet weer een OW door hier chats te gaan voeren...
Ik wordt waarschijnlijk gebracht door mijn ouwe. Is maar 10km ver.Op woensdag 03 juli 2002 22:43 schreef Scatman_II het volgende:
[..]
Hmz, ik moet nog vervoer regelen...
Gezocht!
Router
Voor mij 200Op woensdag 03 juli 2002 22:44 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Ik wordt waarschijnlijk gebracht door mijn ouwe. Is maar 10km ver.
[topic=541770]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Hmmm ...? Waar ...? En waarom staat dat nergens 'duidelijk'? Dus niet ergens onderin de FAQ ofzo. Misschien een linkensectie maken waar je geen posts kunt maken, maar waarin allemaal topics instaan met "Casemoddingssites" "Onlinewinkels" "Top-5 Gotterswebsites" etc. en dan dat je er niet op kunt reageren, dan via de Admin. (net zoiets als bovenaan een sectie)Op woensdag 03 juli 2002 21:59 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Het is logisch dat er na een tijd van inkopen een tijd van bouwen komt. Na een tijd van bouwen komt er weer een tijd van inkopen
==
hoi
Omdat mensen niet kunnen lezen tegenwoordig. Waarom zou je het wel zien in een faq terwijl je de link (die ik al gegeven had) niet eens hebt gelezen.Op donderdag 04 juli 2002 22:51 schreef Eusebius het volgende:
[..]
Hmmm ...? Waar ...? En waarom staat dat nergens 'duidelijk'? Dus niet ergens onderin de FAQ ofzo. Misschien een linkensectie maken waar je geen posts kunt maken, maar waarin allemaal topics instaan met "Casemoddingssites" "Onlinewinkels" "Top-5 Gotterswebsites" etc. en dan dat je er niet op kunt reageren, dan via de Admin. (net zoiets als bovenaan een sectie)
Gezocht!
Router
Yep, dat las ik (... toevallig). T gaat hier om het principe: je zou bij wijze van spreke een draadje moeten openenen om een paar links te verzamelen.
[Edit]
The Dolf: ik had dus je commentaar gelezen ... ik heb het ook niet zo op mensen die niet lezen. Of Google niet eens kunnen spellen, dus ook niet typen
[Edit]
==
hoi
Verwijderd
Je kan op IRC chatten via het applet op de website (http://www.mgevent.be)Scatman_II schreef op woensdag 03 juli 2002 @ 22:43:
[...]
Hmz, ik moet nog vervoer regelen...
En dus schop je een topic van 3 jaar oud? Ik vraag me altijd af: hoe komen mensen altijd bij dit soort antieke topics?Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:20:
[...]
Je kan op IRC chatten via het applet op de website (http://www.mgevent.be)
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ik denk dat hij stiekem reclame wilde maken voor z'n websitelemming_nl schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:
[...]
En dus schop je een topic van 3 jaar oud? Ik vraag me altijd af: hoe komen mensen altijd bij dit soort antieke topics?
Trouwens door de regels zie je nu helemaal geen IA meer, ik zie misschien zelfs iets teveel CM
[ Voor 8% gewijzigd door Robino op 29-06-2005 14:26 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()