Hier een topic over het concureeren (hoe schrijf je dat?) van de 3 beste consoles van dit moment, omdat er hier lekker ruzie gemaakt kan/mag worden over welke nou beter is. Want soms zijn er in onschuldige topics dit soort discusies gaande
=X Box=
=Playstation 2=
=Game Cube=
Om het lekker op gang te brengen zal ik even beginnen met WIJZE woorden.
Mijn mening is dat X Box over het algemeen de beste console is vanwegen zijn mooie grafishe werk dvd speler en Bumb Mapping wat ik tot nu toe nog op geen 1 andere console heb gezien.
Zo heeft de Gamecube weer geen DVD en geen bumb mapping, darom is de gamecube voor MIJ de slechtste console van deze 3.
De ps2 heeft wel dvd maar geen bumb mapping, en die van mij bleef regelmatig hangen
Als we het over de spelen gaan hebben komt bij mij de PS2 op 1 vanwege GT3 en FFX
zo denk ik erover.
Hou het wel netjes AUB.
=X Box=
=Playstation 2=
=Game Cube=
Om het lekker op gang te brengen zal ik even beginnen met WIJZE woorden.
Mijn mening is dat X Box over het algemeen de beste console is vanwegen zijn mooie grafishe werk dvd speler en Bumb Mapping wat ik tot nu toe nog op geen 1 andere console heb gezien.
Zo heeft de Gamecube weer geen DVD en geen bumb mapping, darom is de gamecube voor MIJ de slechtste console van deze 3.
De ps2 heeft wel dvd maar geen bumb mapping, en die van mij bleef regelmatig hangen
Als we het over de spelen gaan hebben komt bij mij de PS2 op 1 vanwege GT3 en FFX
zo denk ik erover.
Hou het wel netjes AUB.