Toon posts:

No Limits keycode

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ey,

ik heb No Limits gedownload... en starte het op... en toen probeerde ik 'n track te starten... maar lukte niet omdat ik geregistreerd moet zijn... maar, eerst wil ik weten wat het is voordat ik ga registreren... dus heeft iemand 'n keycode voor No Limits?

alvast bedankt,

Gea

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#16
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Hoe je aan je programmatuur komt interesseert ons weinig, zolang je GoT er maar buiten laat. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden dan ook actief geweerd. Bij constateren worden deze verwijderd en de plaatser ontvangt een Officiële Waarschuwing. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. Op originele CD-hoesjes zit ook copyright, deze aanbieden of erom vragen mag dus ook niet.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik zat net in LA nog een pleidooi te houden over het feit dat de FAQ's niet gelezen werden en dat men daar wat aan moest doen.

Quod erat demonstrandum.

U wordt weer bedankt

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
oh,

tja... wist ik veel... ik ben hier pas net...

sorry

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Mag het een slotje meer zijn? :P

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:02
piep ?

Verwijderd

Download dan een goed gekraakte versie :P

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat is No Limits eigenlijk. Als het een audioplayer is zat je ook nog eens in het foute forum.
Op woensdag 03 juli 2002 21:31 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik zat net in LA nog een pleidooi te houden over het feit dat de FAQ's niet gelezen werden en dat men daar wat aan moest doen.

Quod erat demonstrandum.

U wordt weer bedankt
Maar...maar...ik heb de FAQ toch gelezen :P :+

* Compubiter * [topic=396113/1/100] * * *

Dus geen nutteloze replies svp :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Thewill, hopakee ;p

Steam

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:32
Let nou ook eens op die policy die Compubiter ook al aangeeft.

There is no magic.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mag ik ook? ;(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:08

Arno

PF5A

:+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.