Hallo,
Ik heb er lang overna gedacht en wil nu beginnen met waterkoeling op me cpu gpu chipset etc.
ik weet wel welke onderdelen ik nodig heb ( Pomp, Radiator, koelblokjes etc..)
Maar welke merken aanbevelen jullie..?
kheb een hoop gezien op verschillende fora maar kan nog niet echt een keus maken..
Het te koelen systeem:
.Intel P4 2ghz@2 ghz maar word misschien in september vervangen door een 2,53 ghz
.Asus P4B maar word vervangen door een ASUS P4T533-C
Dus de koeling moet op beide processoren en Mb's werken
.ASUS Geforce 4 Ti 4400.
dus wat ik uiteindelijk vraag is van welke merken de verschillende onderdelen moeten zijn (of waar jullie goede ervaringen mee hebben), Opzich is de prijs niet een groot probleem...maar het moet niet in de duizende euro's lopen... dan kan ik beter overgaan op vapochill
Grtz...
Ik heb er lang overna gedacht en wil nu beginnen met waterkoeling op me cpu gpu chipset etc.
ik weet wel welke onderdelen ik nodig heb ( Pomp, Radiator, koelblokjes etc..)
Maar welke merken aanbevelen jullie..?
kheb een hoop gezien op verschillende fora maar kan nog niet echt een keus maken..
Het te koelen systeem:
.Intel P4 2ghz@2 ghz maar word misschien in september vervangen door een 2,53 ghz
.Asus P4B maar word vervangen door een ASUS P4T533-C
Dus de koeling moet op beide processoren en Mb's werken
.ASUS Geforce 4 Ti 4400.
dus wat ik uiteindelijk vraag is van welke merken de verschillende onderdelen moeten zijn (of waar jullie goede ervaringen mee hebben), Opzich is de prijs niet een groot probleem...maar het moet niet in de duizende euro's lopen... dan kan ik beter overgaan op vapochill
Grtz...