vraag het @irc in de #huiskamerOp woensdag 03 juli 2002 21:05 schreef Phant0m het volgende:
heeft iemand ruimte voor mij om een filmpje in het donker van me casemod te hosten (ongeveer 2 mb)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ja hoor, mail maar dan host ik hem wel ff voor je
is wel wazig filmpje hoorOp woensdag 03 juli 2002 21:19 schreef Djoeba het volgende:
OK, dus we kunnen zometeen een filmpie verwachten, ben benieuwd.
Verwijderd
nou, zolang het niet te wazig is. Ben zwaar benieuwd wat je van zo'n compraq kast gaat/ kan maken makenOp woensdag 03 juli 2002 21:20 schreef Phant0m het volgende:
is wel wazig filmpje hoor
maakt niet uit, ik heb een 100mbit verbinding, dus al het gehost moet worden mail dan maar
PICS!!
SPECS!
Oh, die komen
SPECS!
Oh, die komen
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
iemand anders was je al voorOp woensdag 03 juli 2002 21:30 schreef fatalharry het volgende:
maakt niet uit, ik heb een 100mbit verbinding, dus al het gehost moet worden mail dan maar
http://httpd.chello.nl/a.jansen127/tweakers_zooi/pc.avi
doet et niet...Op woensdag 03 juli 2002 21:41 schreef Phant0m het volgende:
[..]
iemand anders was je al voor
http://httpd.chello.nl/a.jansen127/tweakers_zooi/pc.avi
ff geduld staat er echt op heb net nog gekeken met ws-ftpOp woensdag 03 juli 2002 21:42 schreef Djoeba het volgende:
niet gevonden helaas
edit:
dit staat er op (screendump ws_ftp) maar ik vrees dat dit ook nog (niet) te zien is

dit staat er op (screendump ws_ftp) maar ik vrees dat dit ook nog (niet) te zien is

[edit2]
klote zjello blek
[/edit2]
Speed kills, but beauty lives forever...
Verwijderd
nee doet het niet, mail anders ff hierheen, ted1 at home punt nl dan host ik hem ff bij athome
kan @ hotmail geen bijlage groter dan 512 kb verzendenOp woensdag 03 juli 2002 21:45 schreef __Ted__ het volgende:
nee doet het niet, mail anders ff hierheen, ted1 at home punt nl dan host ik hem ff bij athome
ik host via servicez.org, betaalde hosting
ik kan je niet emailen want heb alleen een hotmail account add me ff op msn dat is makkelijker sboers@hotmail.comOp woensdag 03 juli 2002 21:48 schreef fatalharry het volgende:
Verwijderd
dat lijkt me aantrekkelijker boven @homeOp woensdag 03 juli 2002 21:48 schreef fatalharry het volgende:
Verwijderd
woei retesnel
/edit
inderdaad wat gaatjes + lampjes is niet echt goed te zien. kan je een paar pics schieten in een lichte situatie?
/edit
inderdaad wat gaatjes + lampjes is niet echt goed te zien. kan je een paar pics schieten in een lichte situatie?
die gaatjes komen nog schakelaartjes in voor me grote ccfl en nog 1 ding maar dat ga ik nog niet vertellen, en neej het is niet veel het is een begin, je kan niet beginnen aan het eindOp woensdag 03 juli 2002 22:29 schreef Ransbal het volgende:
connecting
/edit
hmz, tja, wat gaatjes en een lampje....
Verwijderd
ik weet niet wat ik heb gezien maar ik zag een paar lampjes heen en weer knipperen en weet ik veel wat nog meer.
ik heb niks van je kast gezien
me kast uiterlijk is nog standaard ik moet nog een logo in de bovenzijde maken als ik slijpschijfjes hebOp donderdag 04 juli 2002 11:17 schreef WJ19 het volgende:
ik weet niet wat ik heb gezien maar ik zag een paar lampjes heen en weer knipperen en weet ik veel wat nog meer.
Verwijderd
kwil hem wel op mijn ftp zetten als je dat graag wilt die staat 24 uur per dag aan.Op donderdag 04 juli 2002 11:25 schreef Phant0m het volgende:
[..]
me kast uiterlijk is nog standaard ik moet nog een logo in de bovenzijde maken als ik slijpschijfjes heb
snelheid : 30kb/sec max
edit:
Mja niet goed gelezen dus
ikke ga je filpje nu eff bekieken 
Mja niet goed gelezen dus
Eerst wachten ...
Nog wachten ...
... wachten ...
He! Lampjes!
Huh? Lampjes ...?
Supppervaag. Aan het einde 2 blauwe ledjes? Als een zwaluw nog geen zomer maakt, dan maakt een ledje nog geen casemod van je pc
Nog wachten ...
... wachten ...
He! Lampjes!
Huh? Lampjes ...?
Supppervaag. Aan het einde 2 blauwe ledjes? Als een zwaluw nog geen zomer maakt, dan maakt een ledje nog geen casemod van je pc
==
hoi
Verwijderd
tja wat moet ik dr van zeggen zie weinig byzonders een uitermate iritant knipperlichtje en dat is het wat moet ik dr zien ?
Je ziet nou niet bepaald veel 
Foto's met flits zie je denk ik meer
Foto's met flits zie je denk ik meer
The devil is in the details.
Pagina: 1