Wellicht staan er hier wat tips in: [topic=325633/1/100]
Krachtige laser wil ook wel... Moet je wel een lab tot je beschikking hebben zo ongeveer....
Forget your fears...
...and want to know more...
Athlon 1000? Stuur maar ff op naar mij, krijg je er een 25 euro voor. (Als ie nog werkt tenminste
). Neem gewoon een edo-rammetje als sleutelhanger ofzo.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
doet nie meerOp woensdag 03 juli 2002 21:09 schreef AxzZzel het volgende:
Athlon 1000? Stuur maar ff op naar mij, krijg je er een 25 euro voor. (Als ie nog werkt tenminste). Neem gewoon een edo-rammetje als sleutelhanger ofzo.
dremel met staalboortje erin???
moet lukken toch?
moet lukken toch?
en weer de dremel
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
ik had een oude cpu hadden ze in een bedrijf met auto's waar geboord word met van alles kwamen ze er nie door heen met slijtol hebben ze geprobeerd klein stukje er af die dingen zijn echt sterk hoor
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:06
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
zo sterk ja
wel stom dat die core dan zo slap is
wel stom dat die core dan zo slap is
JIJ:
Dwars door de core heen dus
/edit:
/edit:
Als ik een nickname gebruik moet je niet mijn echte naam er neer zetten !!!!
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Als je er geen gat in kunt krijgen leg dan een ringetje tussen de pootjes en zorg dat ie iets uitsteekt. Buig die pootjes om het ringetje heen, pak je soldeerbout, wees niet te zuinig met tin en voila!
...
AAARHG boer...Op woensdag 03 juli 2002 22:04 schreef decramy het volgende:
JIJ:
/edit:
[..]
Sorry ik zal niet meer offtopic gaan
Op woensdag 03 juli 2002 22:28 schreef technocow het volgende:
[..]
AAARHG boer...
Sorry ik zal niet meer offtopic gaan
[/offtopic]
Verwijderd
Heb ik ookOp woensdag 03 juli 2002 21:09 schreef AxzZzel het volgende:
Athlon 1000? Stuur maar ff op naar mij, krijg je er een 25 euro voor. (Als ie nog werkt tenminste). Neem gewoon een edo-rammetje als sleutelhanger ofzo.
Pagina: 1